JeremyGFX Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 ben ik weer met een nieuwe sig ik hoop dat deze jullie beter bevalt de lettertyp is onduidelijk te lezen dat komt niet door mijn maar door de lettertyp zelf, er staat: Keira Knightley Reageren
S()nny Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 (bewerkt) kijk!! nu kan ik zeggen dit is een klasse sig. hij is mooi rustig past goed bij die meid.. je zegt wel hij het lettertype is dan wel niet goed te lezen maar mijn mening is toch dat je naam of iets anders er niet gelijk uit moet springen goeie signature: rate:9,2/10 KUTGW!! gr S()nny Bewerkt: 8 juli 2007 door S()nny Reageren
JeremyGFX Geplaatst: 8 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 S()nny Bedankt voor je reactie Reageren
Bronko Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Goede Sig, Render heb je er mooi ingezet en ook de border is ok. Kleurgebruik in je achtergrond past goed bij de render, alleen vind ik je achtergrond wel wat aan de rustige kant. Je tekst vind ik nog best mooi en past goed bij de rest van je sig, alleen jammer dat "Keira" niet zo goed te lezen is. Voor deze sig geef ik je een 9 KUTGW Reageren
JeremyGFX Geplaatst: 8 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Goede Sig, Render heb je er mooi ingezet en ook de border is ok.Kleurgebruik in je achtergrond past goed bij de render, alleen vind ik je achtergrond wel wat aan de rustige kant. Je tekst vind ik nog best mooi en past goed bij de rest van je sig, alleen jammer dat "Keira" niet zo goed te lezen is. Voor deze sig geef ik je een 9 KUTGW dat bedoelde ik ik zij het al eerder maar wat beteket KUTGW eigenlijk Reageren
GFXMaster Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Thanks Mate Omg ben je gay ofzo? Nice sig man, mooie effecten alleen het lettertype, dikke b00000000nage, een 8.8/10 Reageren
.Syfes Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Mooie sig man .Je bent uiterst verbeterd (en je weet nu hoe je een sig in je handtekening moet zetten ) De effecten zijn heel mooi.De kleur vindt ik een beetje dof. De font vindt ik een beetje onduidelijk . Die rand die je hebt gemaakt viel meteen op en ik vond hem heel mooi. Rate: 8.75/10 Reageren
JeremyGFX Geplaatst: 11 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Thnx nog meer rates Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.