jaak_mertens45 Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 Na hoeveel missies in Las Venturas kan je in de vliegschool? Ik zit nu pas in Las Venturas en ik zou graag gaan vliegen. Alvast bedankt Reageren
barry Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 Zijn al topics over, je moet gewoon missies spelen dan kom je vanzelf de missie tegen waar je die vliegschool moet kopen. Reageren
thabri Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 1 tip is naar het vliegveld en las venturas gaan daar heb je een poort die alleen open kan als je hogere vlieg skills heb maar daar zet je je auto neer bij zijn klein gebouw/hok ga op die auto staan klim op et gebouw en je bent op de vliegveld baan waar vliegtuigen staan en helikopters Reageren
jaak_mertens45 Geplaatst: 17 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2004 Ik vraag alleen maar na hoeveel missies ge er in kunt en da heb ik nergens gevonden Reageren
barry Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 Als je net in The Desert bent bij Torino, dan moet je 3 á 4 missies wachten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.