bruindebeer1 Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Kan je een saved game downgraden ?? Ik heb een saved game van versie 1.01 en mijn broer zou graag mijn saved game ook hebben hoe kan ik dit doen ?? Of kan iemand het downgraden Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 (bewerkt) Kan je een saved game downgraden ?? Ik heb een saved game van versie 1.01 en mijn broer zou graag mijn saved game ook hebben hoe kan ik dit doen ?? Of kan iemand het downgraden Ik denk niet dat je de savegame zelf kan downgraden. Wellicht dat het wel kan, maar daar heb ik geen verstand van verder. Je moet je versie downgraden om een bepaalde versie savegame te kunnen spelen. Je kan in principe savegames spelen voor beide versies, maar je hebt daar wel wat voor nodig. Om V1 savegames te spelen heb je de 'main.scm' en 'script.img' van V1 nodig. Voor V2 savegames heb je eveneens 'main.scm' en 'script.img' nodig, maar dan natuurlijk voor V2. Om een nog langer verhaal verder kort te maken, verwijs ik je door naar dit topic. Bewerkt: 8 juli 2007 door -Matthijs- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.