PrI3sT Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 zei laatst een maat tegen mij dat de missie madd dog niet lukte (je weet wel dat je hem moet opvangen met een walton) ik moest erg hard lachen maar hij heeft wel al de riot cheat gebruikt en ik heb gelezen dat die cheat schadelijk is voor die missie is dit waar en als het waar is hoe doe je het weg ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 zei laatst een maat tegen mij dat de missie madd dog niet lukte (je weet wel dat je hem moet opvangen met een walton) ik moest erg hard lachen maar hij heeft wel al de riot cheat gebruikt en ik heb gelezen dat die cheat schadelijk is voor die missie is dit waar en als het waar is hoe doe je het weg ? Klopt, met de RIOT cheat is het onmogelijk de missie te doen, omdat Madd Dogg dan veel te vroeg zal springen. De cheat is helaas niet meer onschadelijk te maken, dus je vriend zal helaas overnieuw moeten beginnen of een savegame moeten downloaden uit één van de twee topics die in het savegame-aanvraag forum staan. Reageren
sevaboy Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 (bewerkt) zei laatst een maat tegen mij dat de missie madd dog niet lukte (je weet wel dat je hem moet opvangen met een walton) ik moest erg hard lachen maar hij heeft wel al de riot cheat gebruikt en ik heb gelezen dat die cheat schadelijk is voor die missie is dit waar en als het waar is hoe doe je het weg ? Vraag1. Waar vraag2. Ik denk dat je opnieuw moet beginnen als je hem gebruikt en saved(ik denk dat het zo gaat).Als je de pc versie hebt,een savegame downloaden en gebruiken die niet besmet is met de Riot cheat! Dat denk ik,weet niet zeker! Edit: Te laat!! Bewerkt: 8 juli 2007 door sevaboy Reageren
PrI3sT Geplaatst: 9 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 jammer nu zal hij zeker in een depressie geranken Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Ja er zit niks anders op. Je vriend kan wel nog zijmissies doen , alleen het verhaal kan hij niet voltooien. Als je vriend hem niet op de PC hebt , dan kun je geen savegame downloaden voor na die missie. Dan zult hij helaas opnieuw moeten beginnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.