Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een vraagje in verband met GTA SA op de PC, want ik ga dat spel namelijk kopen op de PC omdat ik wel graag zou willen modden en MTA spelene enzo.

door verschillende topics te lezen is het me duidelijk geworden dat er meerdere versies van SA op de PC zijn (een V1, eenV1.1 en een V2 denkik, correct me if i'm wrong) en je enkel kan modden indien je versie V1 hebt,right. hewel, nu is mijn vraag: hoe kan ik zien welke versie ik heb gekocht, of is nu enkel nog versie V2 te koop ofzo?? En hoe kan ik dan downgraden naar V1?

Bij voorbaad dank :D_O__O_

Geplaatst: (bewerkt)

Je versienummer zie je helemaal onderin je scherm staan. Staat er niets of 'V1.01', dan heb je V1. Staat er 'V2', dan heb je natuurlijk V2. Overigens liggen er op moment van spreken enkel nog V2 in de schappen.

Downgraden naar V1 is niet zo moeilijk. Je download ten eerste even deze patch, waarmee je mogelijkheid krijgt om te modden. Doe je het alleen voor het modden, dan hoef je de volgende stap niet meer te doen. Wil je namelijk ook nog met V1 savegames spelen, installeer dan dan benodige 'V1 Files' voor GTA. Dit zijn de 'main.scm' en 'script.img' die ik tevens in mijn bijlagen heb gedaan. Na het downloaden moet je het bestand even uitpakken, en naar de volgende map kopiëren: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script.' Maak s.v.p. wel back-up's van je huidige bestanden.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:
thanx, maareuh is er veel verschil tussen een V1 en een V2? Is een V2 beter ofzo?

Er is zo op het eerste gezicht vrijwel geen verschil tussen beide versies. Echter kun je niet modden bij V2, en daar zit het grote verschil tussen beide versies. Qua gameplay bevat V2 minder bugs en dergelijke, maar je kunt er dan ook geen multiplayer mee doen of mods installeren, wat met V1 dan weer wél kan.

Geplaatst:

V1 was de eerste, toen heeft iemand een Mod erin gebracht de sogenaamde hot coffee mod.Dat betekent dat je als CJ s*ks had met een van zijn vriendinnen dat je dat dan zelf kon besturen en zien.Toen heeft Rockstar een geheel nieuwe versie moeten maken dat is V2 en die kun je nu kopen in de winkel maar de V1 was voor de hot coffee mod dus. :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...