DaddyPimp Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Heb er zo'n anderhalf uurtje aan zitten werken en vind hem zelf wel geslaagd! Rates? Cover: Orgineel: Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Zeker wel mooi gemaakt ! En dat in anderhalf uur. 8/10 >>> Door RonaldVC: Dit is niet de juiste manier om een design te raten/beoordelen. Hoe het wel moet lees je in de Showroom Regels. Gelieve hier voortaan op te letten.<<< Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 9 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 (bewerkt) Iemand van een ander forum (Mist.F.I.) heeft hem een beetje verbeterd, maar toch vind ik de orginele versie mooier. Want ik vind de burn tool niet zo mooi bij z'n hoofd omdat het overloopt op de lucht.. Maar dat komt omdat Mist.f.i. altijd op een ander formaat werkt bij covers en dus zijn brush settings anders heeft staan en deze niet wou veranderen voor een voorbeeldje. Bewerkt: 10 juli 2007 door DaddyPimp Reageren
Ferre Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 De tekst vind ik lelijk. Ook is het hoofd van Eminem nogal slecht uitgeknipt. De tweede versie is wel wat beter want bij de eerste lijk het alsof je het contrast op -50 hebt gezet. Misschien had je de kleuren (bruin/wit) kunnen veranderen want het komt nogal saai en grauw over. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 10 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Nog meer reacties en/of tips? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.