S()nny Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 hier een niwe sig van splinter cell: Edit: er zit meer werk in dan het lijkt.. graag rates & comments... gr S()nny Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Mooi gemaakt, een mooie felle kleur, achtergrond kleur past er goed bij. Niet zoveel op aan te merken ik geef je een 8.5/9.0 Reageren
S()nny Geplaatst: 9 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 (bewerkt) bedankt voor je rate: bassiebas 6 ik hep er nu nog 1 gemaakt van worms ook voor dees graag een paar rates.. gr S()nny Bewerkt: 9 juli 2007 door S()nny Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Haha die is zeker leuk gemaakt niet om die van splinter cell aftwijzen maar ik vind die van worms wel iets leuker. Die van worms geef ik een 9.5/10 mijn complimenten :) Reageren
S()nny Geplaatst: 9 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 nogmaals bedankt bassiebas6 voor je rate nog meer mensen die willen rate op mijn sigs ? gr S()nny Reageren
JeremyGFX Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Haha s()nny leuke plaatje hier heb je de BG mooi bij de render staan echt mooi gedaan allebei die van worms ook een 8,5/10! Reageren
S()nny Geplaatst: 9 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Ok bedankt jeremyGFX, nog meer mensen ? gr S()nny Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Ik vind het een hele mooie sig. Die water is echt heel helder heel mooi. Alleen hij kon wel wat groter, net zo groot als mijn handtekening bijvoorbeeld. Voor de rest vind ik het heel mooi. Die man past goed in het water ziet er cool uit. Heel goed je best gedaan. :$ 9/8. Reageren
S()nny Geplaatst: 9 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 (bewerkt) het is helemaal geen water Rene-Gta zo bedoelde ik het ook nie maar ik vond blauw er gwoon bij passen effecten erbij.. als jij het op water vind lijken dan ok..! bedankt voor je rate.. nog meer mensen? gr S()nny Bewerkt: 9 juli 2007 door S()nny Reageren
GFXMaster Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Die van Splintercell is redelijk, 6.5/10 De worms sig is een stuk mooier vooral de text op het swaard, 7.8/10 Reageren
S()nny Geplaatst: 9 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 bedankt voor je rate GFXmaster !! nog meer mensen ? gr S()nny >>> Door RonaldVC: Het is natuurlijk aardig dat je de mensen wilt bedanken voor de beoordeling, maar dat is niet na elke rate van iemand nodig, gelieve hier voortaan op te letten. Dit soort posts vallen in deze context onder spam.<<< Reageren
Muay Thai Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Hele leuk signature's stuk beter dan je vorige daarvoor mijn complimenten ! Je hebt ze netjes gemaakt ik heb er niet veel aan toe te voegen voor je signature's krijg je 9,3/10. En voor de tweede krijg je een 9/10. Reageren
TL rich Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 persoonlijk zou ik achtergrond iets meer de kleur geven zoals zijn outfit , SC is toch echt een stealth game , laat 'm als het ware door de donkere schemer 'sluipen'... verder prima... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.