___LINX___ Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Welke lettertype gebruike ze bij GTA vooral bij ''san andreas'' Reageren
michelIII Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 als je hem op word hebt is het OLD ENGLISH d8 ik Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 als je hem op word hebt is het OLD ENGLISH d8 ik was het niet beckett?? Reageren
Suburban Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 ik heb hem ook gedownload, maar hoe zet je hem op je computer, als ik er dubbel op klik dan krijg ik een document met voorbeelden, hoe werkt dit wel ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 ik heb hem ook gedownload, maar hoe zet je hem op je computer, als ik er dubbel op klik dan krijg ik een document met voorbeelden, hoe werkt dit wel ? Je moet het bestand eerst even uitpakken, en dan het '.TT' bestand kopiëren naar de volgende map: '(C:)/WINDOWS/Fonts'. Als het goed is kun je dan je lettertype gebruiken in onder andere Word, Photoshop en andere progamma's. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.