99vinnie99 Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Hey, als ik aan het GTAe ben dan loopt ie heel vaak vast :S Meestal als ik een huis uit ga ofzo. Maar denet ook toen ik gewoon in een auto reed. En ja ik heb een paar auto-mods. Kan iemand me helpen? Greetz Vinnie Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Hey, als ik aan het GTAe ben dan loopt ie heel vaak vast :SMeestal als ik een huis uit ga ofzo. Maar denet ook toen ik gewoon in een auto reed. En ja ik heb een paar auto-mods. Kan iemand me helpen? Greetz Vinnie Het is natuurlijk een feit dat mods problemen kunnen opleveren, maar laten we dat eerst een uitsluiten. Het kan namelijk net zo goed aan je PC zelf liggen. Ik heb in het verleden ook vaak vastlopers gehad onder het spelen. Dit kwam simpelweg omdat de PC niet goed was. Daarnaast mankeerde het één en ander aan de cooler, waardoor het binnen te warm werd en hij zomaar vastliep. Nu wil dat natuurlijk niet direct zeggen dat dit bij jou geval is. Mocht GTA het voor de mods wel goed gedaan hebben, dan ligt het waarschijnlijk wél aan de mods. Mocht dat niet het geval zijn, dan is het nooit verkeerd om GTA eens opnieuw te installeren. Bovendien kun je even kijken of andere games het goed doen, om zo eventuele hardware-problemen ook uit te sluiten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.