___LINX___ Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 (bewerkt) Staat er ergens in GTA SA een grote garage waar je veel autos kwijt kan behalve Doherty? Of een parkeerplaats Bewerkt: 9 juli 2007 door ___LINX___ Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Ja hoor, het beste safehouse voor jou is dan ongetwijfeld Verdant Meadows, je kan hier in totaal maar liefst 8 voertuigen in stallen. Een parkeerplaats heeft weinig zin, want als je die savegame dan laadt zijn alle voertuigen die gewoon buiten staan weer verdwenen (behalve bij de vaste spawnplaatsen). Overigens, je kan hier alle savehouses van San Andreas vinden. Als je dan een safehouse aanklikt zie je alle informatie die je nodig hebt. Reageren
___LINX___ Geplaatst: 9 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Ja dat is die hanger toch waar die deuren open schuiven Bij mij staat er standaard een apache in :S Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 (bewerkt) Ja. Dan heb je zeker een savegame gedownload? Je kan die hunter er dan gewoon uithalen hoor, dan spawnt hij daar later niet meer en kan je daar zelf andere voertuigen plaatsen. Er is daar overigens ook nog een garage bij Verdant Meadows. Bewerkt: 9 juli 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
___LINX___ Geplaatst: 9 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Is er nog een groot landhuis of een huis met Helipad? Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Waarom maak je hier weer een nieuw topic voor aan? Deze vraag had volgens mij prima in je vorige topic gepast, en je kan het ook zelf bekijken hoor door te kijken naar deze pagina van wikigta die ik je in je andere topic ook al gaf. Enfin, ja er zijn landhuizen in San Andreas en sommige ook met een helicopter pad. De beste is de Madd Dogg Mansion, maar er zijn meerdere landhuizen zoals bijvoorbeeld de Mike Toreno's ranch. Je kan verder nog kijken op de link die ik je gaf. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.