weci Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Hallo iedereen. Ik ben dus het spel Harry Potter en de orde v/d Fenix voor de PS2 aan het spelen, maar nu zit ik ergens vast. Er is een portret op de 2de verdieping (in de trappenhal) en die heeft altijd uitspraken over wijsheid. Die z'n wachtwoord heb ik ontdekt en ik heb hem ook enkele keren gebruikt, maar nu zegt hij steeds als ik hem wil gebruiken: "Doe iets aan je geheugen, ga naar het portret v/d herderin op de overloop v/d 2de verdieping. Maar nu is mijn probleem, ik vind dat portret niet. Kan iemand me helpen? Please! Reageren
nixeman Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 -ga vanuit de bieb rechts de gang op. -volg de gang en ga de eerste deur/poort links (dan kom je bij de trappen.) -volg de trappen -loop 2 trappen naar beneden en dan kom je bij 2 schilderijen.\ -recht voor je het linkse schilderij is het. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.