Kaneda1 Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 kan iemand die missies van Catalina halen met die overvallen? lukt mij niet dingen die ik niet wil dat je doet met de savegame: ---andere missies (kan niet eens maar ach :S) ---voertuigen uit garages halen ---huizen kopen ---alles behalve die missies graag. cheats/trainers mogen gebruikt worden alvast bedankt. GTASAsf8.b
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 (bewerkt) Doe ik voor je. Ik weet precies wat ik moet doen hoor ^^ maar waarom heb je niet bij Catalina gesaved? Ik ben er dus nog mee bezig. Moet ik ze trouwens allemaal doen? Ja kijk er zijn nog 3 Catalina missies, moet ik die allemaal doen? (als je niets zegt doe ik het wel). Je kan even op wikigta missieoverzicht kijken welke missies ik bedoel. Oké, maar dan moet ik First base ook doen . Gehaald: First Base Gehaald: Against All Odds Beloning: $2.000 Gehaald: Gone Courting Gehaald: Local Liquor Store Beloning: $1.000 Gehaald: Made in Heaven Gehaald: Small Town Bank Beloning: $10.0000 Overig: Je mag maar drie missies per keer aanvragen, wat ben je toch een stoute jongen . Ik heb geen cheats/mods gebruikt Nog veel plezier met San Andreas Bewerkt: 9 juli 2007 door Jow Tommy Verceti
Kaneda1 Geplaatst: 9 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 (bewerkt) ben jij er ook al weer? ok man moet je em natuurlijk wel downloaden want hij zegt dat ie nog 0 keer is gedownload. EDIT: euhm geen idee graag alleen die overvallen dat zijn deze dus: Against All Odds Local Liquor Store Small Town Bank yup. ben je er nog? zo lang duurt dat ook al weer niet Bewerkt: 9 juli 2007 door Kaneda1
Kaneda1 Geplaatst: 9 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 thnx! och och och krijg ik nu billekoek? >>> Door Bling: En niet zo'n klein beetje ook! Nee, geintje , maakt voor een eerste keer niet uit. Probeer er echter wel even aan te denken voor een eventuele volgende keer. <<<
Recommended Posts