Bartn Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Hallo ik heb net san andreas multiplayer geïnstalleerd maar als ik het start zie ik enkel de vinewood letters en kan ik niets doen mvg Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Toevallig heb ik sindskort ook de online mogenlijkheid tot San Andreas op me genomen, en ook ik kampte met dit probleem. Het zou betekenen dat de server die je hebt gekozen, of gesloten is, of onbemand, of beveiligd. Simpelweg een andere server kiezen. De lijst is erg ruim, dus keus genoeg. Kijk even of de "ping" van de server die je wilt kiezen niet op 9999 staat. Dit zou namenlijk betekenen dat de server gesloten is. Succes ermee Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Toevallig heb ik sindskort ook de online mogenlijkheid tot San Andreas op me genomen, en ook ik kampte met dit probleem. Het zou betekenen dat de server die je hebt gekozen, of gesloten is, of onbemand, of beveiligd. Simpelweg een andere server kiezen. De lijst is erg ruim, dus keus genoeg. Kijk even of de "ping" van de server die je wilt kiezen niet op 9999 staat. Dit zou namenlijk betekenen dat de server gesloten is. Succes ermee Het kan ook zijn dat je de verkeerde versie heb gedownload In deze tijd zijn (bijna alle ) servers op 0.2.1 overgestapt dus als jij 0.1 of 0.2 heb kan je het niet spelen Reageren
Bartn Geplaatst: 9 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Ik heb het nu met 3 servers geprobeerd en ik krijg steeds hetzelfde en het ligt ook niet aan de versie, want het is de 0.2.1. Kan het misschien eraan liggen dat mijn versie van gta v2 is? Reageren
spoeky Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Het ligt inderdaad daaraan. Sa:mp werkt alleen op V1 van SA. Hier kan je een downgrader downloaden. Daarmee kan je San Andreas v1 maken. zorg er dus voor dat je Sa:mp versie 0.2.1 hebt en Sa versie 1. Succes! Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 (bewerkt) ja daar komt dat door. zorg ervoor dat je v1 heb want v2 kan je geen mods mee downloaden. Je kan em misschien downgraden>Hier Succes! EDIT:Te laat Bewerkt: 9 juli 2007 door gekkieJ01 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.