Jump to content

MTA:Race toernooi

Recommended Posts

Geplaatst:

Zoals velen misschien al wel weten organiseer ik zaterdag aanstaande (14 Juli) een MTA:Race toernooi. Om dit toch nog is duidelijk aan iedereen te melden zet ik het hier ook nog even neer, hier kan je dan ook reacties en vragen kwijt. :Y

Momenteel zijn er al zo'n 20-tal deelnemers van GTAForum.nl maar ook van andere game communitys en van op MTA zelf. Het toernooi wordt alleen in het nederlands gehouden dus je hoeft niet te vrezen voor engelstaligen. :Y Het zal rond 14 uur beginnen en eindigen rond 15/16 uur.

Dus als je mee wil doen klik hier en schrijf je nu GRATIS in. ^_^

Geplaatst:

Waar kan je zien of je al bent ingeschreven of niet ? Ik weet niet meer of ik me heb ingeschreven :duh: !

Geplaatst:
Waar kan je zien of je al bent ingeschreven of niet ? Ik weet niet meer of ik me heb ingeschreven :duh: !

Je hebt je al ingeschreven Woetsha, maar ik zal anders wel een pagina maken waar alle deelnemers op komen. :Y

Geplaatst: (bewerkt)

*bump met waarde ^_^ *

Over exact 1 uur gaat het toernooi van start. Moesten er nog vragen zijn kan je ook altijd via dit topic vragen stellen. :Y Ik zal een abonoment op dit topic nemen zodat ik direkt kan antwoorden.

Ook kan je alles live volgen op de site http://mta.game-host.org/toernooi en dan kan je vanboven op live tussenstand klikken. :Y

Bewerkt: door Argon
Geplaatst: (bewerkt)
Uhm, kan je me ff informatie PM-en. Heb nog niks ontvangen.

Ja, sorry ik heb het ongelofelijk druk poule 2 start normaal rondt 14:30 uur en poule3 rondt 15 uur maar ik denk dat pule 2 een half uur later vertrekt en poule 3 een uur later.

Je kan zien in welke poule je zit op:klik hier

Poule 2 en 3 worden nog geïnformeerd! Sorry voor de slechte communicatie. :N Maar normaal kregen we een 32 slots server maar we moeten het maar met een 10 slots server stellen wat moeilijker is.

Edit: toernooi is geflopt, voor meer info kan je me altijd pm'en.

Bewerkt: door Argon

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...