Tha-Ran Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Ten eerste van wat voor spellen houd je.Je heb natuurlijk GTA VCS, goede GTA Of Test Drive Unlimited: Lekker rond scheuren in auto's Of NFS Carbon Own The City... Tunen en racen Ik houd van allerlij soort spellen. Alleen race spellen heb ik al, dus die hoeven jullie niet meer op te noemen... Toch bedankt Rullez! heb je Test Drive Unlimited al op de psp, dat is echt een mooi en goed spel. alleen volgens mij is het een beetje te mooi. en heb jij Star Wars Battlefront al?? daar ken je wel dagen mee spelen. ik kan het weten want ik ben een een keer naar schotland geweest en saai dat het er was...... duss gamen maar met lcs en Star Wars battlefront. greettzzz, roneri Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Star Wars Battle Front, Splinter Cell Essentials, Prince of Persia Rival Swords en After Burner: Black Falcon Zijn mss wat voor je en het zijn hele goeie vakantie games. Reageren
Speakrslayer Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Tony-hawk spellen zijn meestal wel handig voor op vakantie. Aangezien je na de missies nog veel meer kunt doen zoals alle gaps zoeken etc. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.