Jump to content

Foutmelding bij installatie

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo mensen,

k heb n probleem met het installeren vn gta san andreas. bij de 2e streepje vn de installatie krijg k n foutmelding waarin staat: An error (-5003 : 0x5) has occurred while running the setup. please make sure you have finished any previous setup and closed other applications.

Geplaatst:
hallo mensen,

k heb n probleem met het installeren vn gta san andreas. bij de 2e streepje vn de installatie krijg k n foutmelding waarin staat: An error (-5003 : 0x5) has occurred while running the setup. please make sure you have finished any previous setup and closed other applications.

Zoals de foutmelding zelf ook al een beetje aangeeft: heb je misschien geprobeerd nog andere progamma's te installeren? Waarschijnlijk heb je ergens nog progamma's staan die nog niet volledig geïnstalleerd zijn, omdat ze bijvoorbeeld afgebroken zijn of iets dergelijks. Tevens vermoed ik dat deze melding ook gegeven kan worden door het gebruik van DAEMON Tools en dergelijke, in dat geval mogen we je niet verder helpen. Heb je wellicht al eerder deze melding gehad of heeft GTA het altijd gedaan?

Geplaatst: (bewerkt)
hallo mensen,

deze foutmelding krijg elke keer als k t probeer te installere dus gta heeft t nog nooit gdaan. Maar hoe kan je dan wete/checke welke programma's je niet volledig hbt geiinstalleerd?

Was je toen je het aan het instaleren was wel klaar met andere instalaties?
JA

Wie kan me helpen?

>>> Door Bling: Triplepost samengevoegd. Gebruik voortaan even de "Bewerk"-knop, s.v.p. Daarnaast mag je best wat geduldiger zijn. <<< Is er iemand die me kan helpen?

Bewerkt: door z16
  • 2 maanden later...
  • 4 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Hejj, Mensen

eIk heb dit probleem voor dat ik de taal kan installen:

Error Code: -5006 : 0x8000ffff

Error Information:

>SetupDLL\SetupDLL.cpp (1329)

PAPP:Grand Theft Auto: San Andreas

PVENDOR:Rockstar Games (http://www.rockstargames.com/)

PGUID:D417C96A-FCC7-4590-A1BB-FAF73F5BC98E

$10.50.0.125

@Windows (6000) Netscape 8.1

ik heb vorige week al een mail gestuur maar nog niks terug! iemand een oplossing voor me?

Ik heb Windows vista ultimate 32bit 6.0 versie eerst deed GTA SA het wel maar nu niet meer

Alvast Bedankt!

Mr.Blastoxz^

Bewerkt: door Blastoxz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...