Jump to content

weet iemand die site

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hoi ik heb een heel andere onder werp doe en kijk even onderaan

Bewerkt: door semie
Geplaatst:

Nou, dat kan bijvoorbeeld op deze site. Je moet dan rechtsboven op 'Downloads' klikken dan zie je allerlei downloads die je kan downloaden. Verder kan je nog naar www.gtagarage.com .

Geplaatst:
dankje

maar ik snap het niet moet je er inlogen of wat moet je doen

bedankt voor het antworden

Bij GTAGarage hoef je niet in te loggen, voor zover ik weet. Mocht dat wel het geval zijn dan kun je je makkelijk even registreren daar, dat is zo gedaan. Om iets te downloaden uit de downloadbase hier, dien je wel geregistreerd te zijn, maar dat ben je natuurlijk al. Overigens raad ik je ook GTAFilefront, of GTA-Downloads aan. Check ook eens deze site voor een compleet overzicht van modsites.

Geplaatst:

hoi ik weet niet wat ik moet doen maar stuur nog meer site's dan kan ik kijken of me het wel lukt

oja het gaat hier om auto's sorry dat ik het steets niet snap

hoi ik weet niet wat ik moet doen maar stuur nog meer site's dan kan ik kijken of me het wel lukt

oja het gaat hier om auto's sorry dat ik het steets niet snap

Je kunt ook iets opzoeken op Google,gebruik eens dit zinnetje: "Gta mods" of "Gta:San Andreas mods".

Als het alleen voor auto's is,dan heb ik alvast een goede site gevonden(die is heir al vermeld)Klikkie!

Bewerkt: door sevaboy
Geplaatst:

www.gtamods.de Is een goede site. Ze hebben daar ontzettend veel mods in allerlei soorten. Van total conversions(mods die een andere wereld en missie's in SA zetten. tot texture mods(gebouwen die er anders uitzien etc.)

Veel succes ermee!

:cya:

Geplaatst:

Als je echt automods wilt hebben is

gta-worldmods.de de allergrootste modsite.

Daar zijn echt alle automods.

GTA-downloads is ook erg zeer goed maar helaas Under Construction.

hoi hoe moed je met gta modinstaller een auto er in zetten ik snap niet hoe dat moet want ik heb een mooie auto en hoe zet ik die in de installer

Bewerkt: door semie
Geplaatst:

hoi hoe moed je met gta modinstaller een auto er in zetten ik snap niet hoe dat moet want ik heb een mooie auto en hoe zet ik die in de installer

Hier, op het forum, kun je een tutorial vinden, waarin wordt uitgelegd hoe je een voertuig installeert met de San Andreas Mod Installer. Deze handleiding is hier te bekijken. Als je daar de stappen even volgt kun je straks in je nieuwe auto rondrijden.

hallo ik heel veel auto's maar die kan ik niet in gta zetten zelfs niet met de gta mod installer weet iemand hoe dat moet trauwens bedankt voor het antwoorden als iemand die weet wat er aan scheeld zech me het dan bedankt voor het ant woorden

Bewerkt: door Bling
Lettertype en -grootte veranderd naar normaal.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...