Fiegel5 Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 halo gta fans ik speel al heel lang gta san andreas die ik nu ondertussen uit heb maar ik snap dat met die voertuigen niet met inport export. kunnen juli da uitlegen en ik heb pas een psp gekocht en weet niet wat ik moet kopen ik ben 12 en moet het met mn zakgeld doen dus tips graag Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 halo gta fans ik speel al heel lang gta san andreas die ik nu ondertussen uit heb maar ik snap dat met die voertuigen niet met inport export.kunnen juli da uitlegen en ik heb pas een psp gekocht en weet niet wat ik moet kopen ik ben 12 en moet het met mn zakgeld doen dus tips graag Je kan de import/export missies starten, nadat je de missie Customs Fast Track hebt gehaald, en Wang Cars hebt gekocht. Op de Easter Basin Docks zul je dan helemaal in de hoek een schoolbord aantreffen met een lijst van voertuigen. Deze voertuigen moet je opzoeken, en naar de haven brengen. Met de kraan moet je ze op het schip zetten. Als je dat gedaan hebt, zal er een streep door het voertuig komen op het schoolbord, wat betekent dat je die gedaan hebt. In totaal moet je 3 lijsten verwerken. Lees voor meer informatie deze pagina eens door. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 9 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 halo gta fans ik speel al heel lang gta san andreas die ik nu ondertussen uit heb maar ik snap dat met die voertuigen niet met inport export.kunnen juli da uitlegen en ik heb pas een psp gekocht en weet niet wat ik moet kopen ik ben 12 en moet het met mn zakgeld doen dus tips graag Je kan de import/export missies starten, nadat je de missie Customs Fast Track hebt gehaald, en Wang Cars hebt gekocht. Op de Easter Basin Docks zul je dan helemaal in de hoek een schoolbord aantreffen met een lijst van voertuigen. Deze voertuigen moet je opzoeken, en naar de haven brengen. Met de kraan moet je ze op het schip zetten. Als je dat gedaan hebt, zal er een streep door het voertuig komen op het schoolbord, wat betekent dat je die gedaan hebt. In totaal moet je 3 lijsten verwerken. Lees voor meer informatie deze pagina eens door. maar op wiki staat dat je daar autos kan ophalen ofzo Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 maar op wiki staat dat je daar autos kan ophalen ofzo Dat klopt, inderdaad. Je kan voertuigen importeren als je ze ook hebt geëxporteerd. Dat wil dus zeggen: hoe meer voertuigen je exporteert, des te meer je weer kan importen. Op elke dag van de week zijn er verschillende voertuigen te exporten. Het is dus niet zo dat je elke dag weer dezelfde voertuigen kan importeren. Op vrijdag kun je bijvoorbeeld andere voertuigen importen dan op maandag. De dag van de week zie je door op [TAB] te drukken. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 9 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 maar op wiki staat dat je daar autos kan ophalen ofzo Dat klopt, inderdaad. Je kan voertuigen importeren als je ze ook hebt geëxporteerd. Dat wil dus zeggen: hoe meer voertuigen je exporteert, des te meer je weer kan importen. Op elke dag van de week zijn er verschillende voertuigen te exporten. Het is dus niet zo dat je elke dag weer dezelfde voertuigen kan importeren. Op vrijdag kun je bijvoorbeeld andere voertuigen importen dan op maandag. De dag van de week zie je door op [TAB] te drukken. oke bedankt heb je ook nog een antwoord op de 2de vraag Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 oke bedankt heb je ook nog een antwoord op de 2de vraag De tweede vraag past niet echt in het GTA gedeelte, maar meer in het games gedeelte. In dit topic kun je speciaal games aanvragen voor je PSP. Geef wel even aan wat je precies zoekt, zodat men jou ook gerichter kan helpen aan een nieuwe game. Ik wil je overigens nog wel even Vice City Stories en Liberty City Stories aanraden. Als echte GTA fan mogen deze titels natuurlijk niet op je PSP ontbreken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.