Kaneda1 Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 GTASAsf8.biedere keer als ik die missie Photo Oppertunety en ik zit in Cesars auto en ik ga rijden dan botst er weer een vrachtauto tegen me op en kantelt de auto van Cesar op z'n kop en dat ergert nogal want het lukt me maar niet om in Angel Pine te komen. Kan iemand dat voor me doen? Auto's uit garage mag je gebruiken deze keer de code JUMPJET ook
Grove St. Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 (bewerkt) Kaneda1 zei: GTASAsf8.biedere keer als ik die missie Photo Oppertunety en ik zit in Cesars auto en ik ga rijden dan botst er weer een vrachtauto tegen me op en kantelt de auto van Cesar op z'n kop en dat ergert nogal want het lukt me maar niet om in Angel Pine te komen. Kan iemand dat voor me doen? Auto's uit garage mag je gebruiken deze keer de code JUMPJET ook Doe ik Photo Oppertunety - Mission Passed! Beloning: Respect + Overige informatie: Er staat een Crossmotor in je Garage, komt misschien te pas een keer. >>> Door NandroDavids: Dubbelposten is niet toegestaan...gebruik a.u.b. de Bewerk-knop...posts samengevoegd<<< GTASAsf6.bFetching info... Bewerkt: 9 juli 2007 door NandroDavids
Recommended Posts