dukeboy Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 weet iemand hoe ik en gta radiozender op zijn geheel op mijn i pod kan zetten? Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 weet iemand hoe ik en gta radiozender op zijn geheel op mijn i pod kan zetten? nou niet alles in een geheel maar je kan wel alle muziek kopen en dan op je ipod zetten. Reageren
Preddy Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Check eens deze post van Velaro, waarin beschreven wordt hoe je de radio uit het spel haalt. Het probleem is dan nog dat je .oggs hebt, ik weet neit zeker of een iPod dat wel af kan spelen, dus dan heb je nog een Ogg to Mp3 converter nodig. Edit: Oh in z'n geheel, nm deze dan maar[/b] Ik verplaats 'm denk ik maar naar het SA:General, aangezien ik denk dat het probleem eerder ligt bij het muziek uit het spel halen ligt dan het op de iPod zetten. Als dat verkeerd gedacht is, PMmeke . Reageren
dukeboy Geplaatst: 9 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 weet iemand hoe ik en gta radiozender op zijn geheel op mijn i pod kan zetten? nou niet alles in een geheel maar je kan wel alle muziek kopen en dan op je ipod zetten. het is de bedoeling dat ik de commentator ook heb net zoals bij podcasts Reageren
Mr.stickz Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 <BR> weet iemand hoe ik en gta radiozender op zijn geheel op mijn i pod kan zetten?<BR><BR>nou niet alles in een geheel maar je kan wel alle muziek kopen en dan op je ipod zetten.<BR><BR>het is de bedoeling dat ik de commentator ook heb net zoals bij podcasts<BR><BR><BR>wat je wel kan doen is <A href="http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...t;<BR>dan kan je ook je eigen volgorde maken en expoteren as .wav maar je heb dan wel de ps2 disc nodig...<BR><BR> Reageren
dukeboy Geplaatst: 11 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 <BR> weet iemand hoe ik en gta radiozender op zijn geheel op mijn i pod kan zetten?<BR><BR>nou niet alles in een geheel maar je kan wel alle muziek kopen en dan op je ipod zetten.<BR><BR>het is de bedoeling dat ik de commentator ook heb net zoals bij podcasts<BR><BR><BR>wat je wel kan doen is <A href="http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...t;<BR>dan kan je ook je eigen volgorde maken en expoteren as .wav maar je heb dan wel de ps2 disc nodig...<BR><BR> tnx da was wat ik zocht en dan via nero naar mp3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.