Las Vegas Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 (bewerkt) Kan dat achterste ding ook nog omhoog zodat de auto er niet uitvalt tijdens het rijden? Dat de bovenste rij omhoog en naar benede kan dat weet ik. Plaatje spreekt voorzich Bewerkt: 9 juli 2007 door linx2 Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Dat kan niet je kan wel de bovenste naar beneden doen dat hij dan vast zit maar dan glijd de bovenste voertuig naar beneden.Het handigste is gewoon de auto's allebij beneden te zetten Reageren
f'noord Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 wel jammer dat dat niet kan ik heb het ook al duizend keer op alle manieren geprobeerd, maar nee ik zou dat wel willen. alle auto's vliegen er dan ook af GRTZ f'noord[/font] Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Als je gta sanandreas op de PC hebt zal ik kijken of er een modificatie is. Grats gekkieJ01 Reageren
Las Vegas Geplaatst: 9 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 (bewerkt) Ja egt irri als je tever naar benede doet ontploft het voertuig Ik had er 4 Politie-Lamborghini opgezet na 5 meter lagen ze er al allemaal af Ja tis voor de pc Bewerkt: 9 juli 2007 door linx2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.