alien_researcher Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 :ph34r: hoi ik zou graag weten wa jullie kledingstijl is voor wat inspiratie voor mezelf en als je er screenshots wil je die dan ook hier plaatsen als je wilt?? docter.j Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 ik heb een zwarte pak en broek van didier sachs en een zwarte hoed, zeg maar een man in pak... kheb geen screenshot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ivo Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 Ik loop alleen in een boxershort, en heb witte sneakers aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
alien_researcher Geplaatst: 17 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 :ph34r: ikzelf loop in een boxershort rond met hartjes op(op het spel natuurlijk) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 Een volledig DS tuxedo pak, 2 uzi's in mijn hand en een Vet gruwelijke bak (ook al vroeg je daar niet naar ) Soms heb ik ook weer ff zin om et Gangstertje uit te hangen dus doe ik mijn shirt uit (muscle vol ) vol met tatoo's en dan ff zo'n doekje voor me mond ook erg gruwelijk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 een leuke sportiefe jack van het merk dude? en een beige dure broek, een zwarte zonnebril, en een zwarte pet, met bijpassende zwarte schoentjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dudedude Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 (bewerkt) sinds ik alle missies heb gehaald loop ik weer in een 2dehands grn windbreaker van suburban en tuxedo pants van didier sachs en blue low-tops oh ja en ook nog black cap(side) van zip d8 ik Bewerkt: 17 december 2004 door dudedude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aegis Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 Loop in rood pak met rode hoed van Didier Sachs en een zilveren ketting van binco volgens mij met LS erop en zwarte schoenen. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 Zwart pak, zwarte schoenen, zonnebril (zwart) en een cowboyhoedje (bruin) B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 (bewerkt) 1ste game (uitgespeeld) groen hoedje Groen jasje zwarte broek zwarte schoenen $ ketting alles van Ds 2de game (in LV) soms zwarte petje achterstevoren donkerblouwe blouse zwarte broek grijze boots van verschillende winkels (snoop dogg style, crips) Bewerkt: 17 december 2004 door Pablo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tilburg gta gamer Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 ik draag: geen shirt ( veel muscle, en veel tatoo's ) en dan nog een spijkerbroek waar de onderbroek erbovenuitkomt, en dan maakt een afro-kapsel het af. en de brute getunde slamvan (bling-bling) niet te vergetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 ik draag de overal van Helena . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 Ik draag een dribbelers T-shirt met nr 69 en een blauwe broek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 Red Cap (Side) Cornrows Rood shirt, volgens mij van SU Sweat Pants Red Hi of Low Tops Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 ik loop rond in m'n gimpsuit of anders alleen een boxershort Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.