Tim Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 mijn poppetje in sa: Rockstar Jack Blk training pants en maximaal gespiert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 Alles van didier of gewoon een special suit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
alien_researcher Geplaatst: 18 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 :ph34r: alvast bedankt voor de tips en als jullie nog mooie looks weten ben ik benieuwd! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeNn!S Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 ik draag meestal mun raceingsuit B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
japie13 Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 ik draag een R* star jacket (kweenie hoe je da schrijft) verder blk track pants en witte mid-top sneakers mijn haar is blonde cornrow (vin ik egt vet) en de 2 micro smg's maken het helemaal af Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big shootah Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 ik heb alle kleren van didier gekocht dan heb ik wat keuze en ik koop nix bij de binco dat vind ik zon goedkope winkel zoals de wibra Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 ik heb nu groene low tops r* jacket die spijkerbroek die je al vanaf het begin draagt :rolleyes: ik heb ook en kuif en een zonnebril Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 Ik heb hem inmiddels veranderd, wilde hem er wat netter bij laten lopen. Bald 'n Goatee Black Shades Tuxedo Tuxedo Pants Spats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MonSteR Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 ik laat hem in z'n blote borst lope vol met tatoo's en z'n spiere en een trackpants. een rode cap(back) en gouden ketting Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
OG Loc Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 Black Sun Hat , Max. , Muscles , Gold Cuban , Gold Zip , Black Khakis Black Shoes [ Didier Sachs ] En loopt rond met Tec 9's GANGSTERRR ! Probeer maar eens uit .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.