Jump to content

gta san andreas reageert niet

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb het probleem dat GTA SA niet opstart, als ik dubbelklik op het icoontje op het bureaublad krijg ik een foutmelding met de tekst:'kan entrypoint van procedure vorbis_synthesis_halfrate niet vinden in DLL-bestand vorbis.dll.'

weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Geplaatst:
Ik heb het probleem dat GTA SA niet opstart, als ik dubbelklik op het icoontje op het bureaublad krijg ik een foutmelding met de tekst:'kan entrypoint van procedure vorbis_synthesis_halfrate niet vinden in DLL-bestand vorbis.dll.'

weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Ik heb dit vroeger ook gehad , ik speel nu gta sa op een gast account .

Probeer het een keer op je gast account .

Is het een foutmelding en dat er staat dit bestand is moeten afgesloten worden ??

Als niks helpt kan je hem misschien herinstaleren . :tu:

Geplaatst:

Je zou GTA San Andreas opnieuw kunnen instaleren ;) , en kijken of het probleem dan verholpen is. :) Succes! :tu:

Geplaatst:
Je zou GTA San Andreas opnieuw kunnen instaleren ;) , en kijken of het probleem dan verholpen is. :) Succes! :tu:

dat is wel een niet zo fijne optie voor mij, daar ik dan gelijk mijn saved games kwijt zou zijn. is er geen andere manier?

Geplaatst:
dat is wel een niet zo fijne optie voor mij, daar ik dan gelijk mijn saved games kwijt zou zijn. is er geen andere manier?

Je savegame blijven gewoon staan als je hem opnieuw installeert, hoor. Bovendien kun je er voor de zekerheid altijd even een back-up van maken en die opbergen in een veilige map, waar je hem altijd weer terug kan vinden.

Geplaatst:

Je savegame blijven gewoon staan als je hem opnieuw installeert, hoor. Bovendien kun je er voor de zekerheid altijd even een back-up van maken en die opbergen in een veilige map, waar je hem altijd weer terug kan vinden.

Of kopiier al je savedgames in een mapje en plak je die dan terug moest je niet zeker zijn dat ze blijven staan .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...