ChaosKillerr Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Na het installeren van deze mod ging ik kijken waar die auto stond. Dus ik startte GTA SA op, klikte op load game, klikte op mijn game. Toen ging hij laden, en hij kwam maar tot de helft, en toen sloot het spel af en kwam er een scherm van dit: Ik kon kiezen tussen rapport verzenden, en niet verzenden. Ik heb het vaak opnieuwe geprobeerd enz. Werkt niet... Help?? -Matt Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Je hebt versie 2 van GTA San Andreas , met deze path kun je GTA San Andreas downgraden naar versie 1. Je hoeft alleen een paar keer op next te klikken en de path is geinstaleerd. Succes! Reageren
ChaosKillerr Geplaatst: 9 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Je hebt versie 2 van GTA San Andreas , met deze path kun je GTA San Andreas downgraden naar versie 1. Je hoeft alleen een paar keer op next te klikken en de path is geinstaleerd. Succes! Ik heb versie V1.01 , staat in mijn titelscherm. En ik krijg btw deze foutmelding: Reageren
GTA_XP Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Je hebt versie 2 van GTA San Andreas , met deze path kun je GTA San Andreas downgraden naar versie 1. Je hoeft alleen een paar keer op next te klikken en de path is geinstaleerd. Succes! Ik heb versie V1.01 , staat in mijn titelscherm. En ik krijg btw deze foutmelding: Heb je wel een originele versie? Want NO-DVD cracks werken helemaal niet met de patch. Aangezien dat er Unknown Version staat. Reageren
The Distortion Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 -xxx- als je gta op start zie je bij het menu links onder welke versie je hebt ik heb 1.01 ik heb ook die mod gedownload en ik heb de auto gwn na fftjes zoeken http://tightbeatz02.ti.ohost.de/only%20cj&...s%20car%202.JPG http://tightbeatz02.ti.ohost.de/C.j%20And%...20new%20car.JPG >>> Door Bling: Over illegale praktijken praten is verboden; tekst gecensueerd. <<< Mischien heb je niet goed de intructies gevolgt wat in het Readme bestaat staat als je em download dan kan je mischien beter ff alles overnieuw doen met dat modden,, en goed na kijken,, en dan proberen opnieuw gta opstarten en als die dat nog eens doet, je pc opnieuw opstarten en daarna alleen gta aan zetten,, kijken of je wel kan gamen, Als die dan nog steeds het zelfde doet, dan zal ik maar de originale bestanden terug zetten, als je een back up gemaakt heb anders moet je maar ff googlen naar de bestanden die je veranderd heb en de originale zoeken Mvg Chris Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.