qbdown Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 (bewerkt) Heeft er iemand tips voor Yay Ka-Boom-Boom??? Mijn auto gaat heel snel kapot en ik zelf heel snel dood , ik heb nog alles wel op maximum (health en armor).... Het gaat hier om de PS2 Versie Bewerkt: 9 juli 2007 door SilverShield Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Heeft er iemand tips voor Yay Ka-Boom-Boom??? Mijn auto gaat heel snel kapot en ik zelf heel snel dood , ik heb nog alles wel op maximum (health en armor).... Ik raad je aan iedereen omver te rijden. Bij de ingang moet dat sowieso al, maar dan zullen er ook nog 3 man naar je toe komen rennen. Deze kun je simpel overrijden, dat scheelt jou weer. Ik gebruik in de beginfase van de missie zelf vrijwel geen kogel, puur omdat alles ook wel met de auto kan. Als je dan met je voertuig de fabriek inrijdt, stap je uit en schiet je iedereen in de fabriek neer. Je plaatst je auto op de aangegeven plek en je activieert de bom. Trek nu direct een sprint naar de uitgang. Let dus niet op iedereen die op je schiet. Als je bij de uitgang bent zal er een cut-scene volgen. Dat scheelt jou dus én tijd én kogels. Vanaf nu moet je simpelweg iedereen neerknallen die je tegenkomt. Ik raad je aan een wapens als een M16 te gebruiken. Mocht je ondanks dit toch nog moeite hebben, bekijk dan dit filmpje. Reageren
qbdown Geplaatst: 9 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 (bewerkt) Hoe krijg ik genoeg vaart om over de laatste ramp heen te komen? En hoeveel auto's krijg je maximaal om te gebruiken ervoor? EDIT: Laat maar, ik heb het al.. Bedankt! Bewerkt: 9 juli 2007 door SilverShield Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.