Jump to content

NFSU 2 vraagje

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste mensen. Ik heb een klein probleempje bij het spel genaamd Need For Speed Underground 2. Dit probleem is: Ik heb enkele (4 à 5) outruns (= tegenstanders uitdagen) gedaan. Maar nu heb ik geen tegenstanders meer :?

Hoe komt dit? En hoe kan ik die terugkrijgen?

Alvast bedankt,

MT

Geplaatst:
Beste mensen. Ik heb een klein probleempje bij het spel genaamd Need For Speed Underground 2. Dit probleem is: Ik heb enkele (4 à 5) outruns (= tegenstanders uitdagen) gedaan. Maar nu heb ik geen tegenstanders meer :?

Hoe komt dit? En hoe kan ik die terugkrijgen?

Alvast bedankt,

MT

ik denk als je dan gewone races moet doen en als je die neit kan vinden moet je naar verborgen races zoeken op de wereldkaart :tu:

Geplaatst:

Dat bedoel ik niet! Ik heb wél nog races :duh: Ik bedoel: als je dicht bij een andere rijder (tegenstander) rijdt in de free roaming (verkennen) optie komt er een melding voor een outrun met die tegenstander. Maar nu zijn er geen tegenstanders meer op de baan. Dus ik vraag: Hoe komt dit? En hoe krijg ik ze terug? Dus ik heb WEL nog races maar GEEN tegenstanders meer.

Geplaatst:
Dat bedoel ik niet! Ik heb wél nog races :duh: Ik bedoel: als je dicht bij een andere rijder (tegenstander) rijdt in de free roaming (verkennen) optie komt er een melding voor een outrun met die tegenstander. Maar nu zijn er geen tegenstanders meer op de baan. Dus ik vraag: Hoe komt dit? En hoe krijg ik ze terug? Dus ik heb WEL nog races maar GEEN tegenstanders meer.

Ik denk dat je gewoon nog wat races moet doen om er meer te krijgen en misschien krijg je ze weer als je een nieuw gebied vrijspeelt ^_^

Geplaatst:

na een tijdje raken ze ''op'' als je een nieuw gebied opent komen er weer nieuwe uitdagingen ;)

Geplaatst:

Als je alle gebieden hebt gedaan is het spel voorbij maar het ligt aan jou...(welke gebieden heb je al ?)

• 4 weken later...
Geplaatst:
Ik heb nog niet alle gebieden gedaan :N

Dus bedankt .:Ghostrider:. :tu:

je moet een gebied unlocken mastertuner ik had hetzelfde probleem en ik wou nog meer unique spullen maar dat kon niet want ik had iedereen van dat gebied al verslagen dus een nieuw gebied proberen te veroveren of te unlocken en dan kijken of er weer tegenstanders zijn.

lukt het dan nog niet dan weet ik het niet meer (bij mij lukte het wel) :tu: meld je wel als je het gefixt heb?

Geplaatst:

Je krijgt sms's berichten van personen die aangeven waar een geheim evenement is.Voor snel geld te verdienen ga je vrij rijden en dan kom je vanzelf een streetracer tegen,Dan druk je op pijltje omhoog (Bij ps2 ) en dan ga je racen tegen die andere auto's als de andere streetracer voor ligt moet je hem volgen als jij voor ligt mag je zelf weten waar je naartoe gaat...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...