justinh92 Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 (bewerkt) Hallo! ik heb al heel lang gta san andreas voor de ps2 , ik heb zon beetje alle gta's alleen mij leek het leuk om gta sa ook voor de pc te kopen omdat je de multiplayer mod erop kan zetten , en autos modden enz. het spel is nog maar een tientje , maar toch vraag ik of het de moeite is voor die online mod enzovoort. en de graphics kan mijn pc aan heb ik gelezen. dus kan iemand zeggen of het leuk is gta sa voor de pc? bedankt alvast! Bewerkt: 9 juli 2007 door justinh92 Reageren
.Timothy Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Eigenlijk ligt de beslissing bij jezelf, of jij het voor dat tientje wilt kopen. Het is vrij weinig voor zo'n game en de mogelijkheden, dus ik zou hem wel kopen. Op de PC heb je zoals jij zegt de Multiplayermod SA-mp en MTA: SA, en natuurlijk de mogelijkheid tot modden. Ik zou het wel doen in ieder geval. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 (bewerkt) Hallo!ik heb al heel lang gta san andreas voor de ps2 , ik heb zon beetje alle gta's alleen mij leek het leuk om gta sa ook voor de pc te kopen omdat je de multiplayer mod erop kan zetten , en autos modden enz. het spel is nog maar een tientje , maar toch vraag ik of het de moeite is voor die online mod enzovoort. en de graphics kan mijn pc aan heb ik gelezen. dus kan iemand zeggen of het leuk is gta sa voor de pc? bedankt alvast! Zoals je zelf al opmerkte is het toevoegen van "Modificaties" aan je spel nu mogenlijk. Tevens zijn de multiplayermods (SAMP en MTA) te gebruiken bij de PC-Versie. Het online spelen van Grand theft Auto is een leuke nieuwe ervaring. Het ligt geheel buiten de offline versie, en er zijn bijzonder veel mogenlijkheden. Ik speel het ook sinds drie dagen, en ik vind het erg leuk om te doen. Om nog even terug te komen op het moddificeren van het spel op de PC. Er is een ruime collectie aan mods, je kunt zo'n beetje alles aan het spel verranderen. Van auto's tot gebouwen, en van Wapens totde hoogte van water. je kunt alles laten overstromen, of de zee compleet leeg pompen. Je kunt de nederlandse ondertiteling downloaden, je kunt de radio's even naar eigen stijl aanpassen... en zo kan ik nog wel even door gaan. Zoals je ziet, ruime keuze aan online en offline mogenlijkheden ten opzichte van de PS2 versie. Voor dat 'tientje', een leuke aankoop @Hieronder: Ja hoor, een Pentium 4 is de Aanbevolen processor voor optimaal gebruik, en 384 MB RAM is het aanbevolen geheugen, waar jij tevens ruim overheen zit met 512 MB. Overigens kun je de game altijd nog terug brengen naar de winkel, als ik me niet vergis moet dit binnen een 24 uur, maar zo lang duurt installeren gelukkig niet meer, al helemaal niet met een processor zoals de jouwe. Bewerkt: 9 juli 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
justinh92 Geplaatst: 9 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 oke , maar ik heb nog een vraagje, ik twijfel namelijk toch nog over of mijn computer het wel aankan. ik heb een pentium 4 1.90 ghz , met 512 mb ram geheugen is dat genoeg? Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 (bewerkt) ik zou het wel doen, ik vindt het zelf ook jammer dat ik hem op de ps2 heb, want mijn pc kon het spel niet aan. Mijn antwoord, kopen dus. edit hierboven:staat het hier niet bij??? Bewerkt: 9 juli 2007 door Donald-Duck Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.