Jump to content

videokaart probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

mij pc was heel erg langzaam dus ik instaleer windows opnieuw kom ik er later achter dat de cd van mij videokaart nvidea geforce 6200se turbocache niet meer hebt die zat er volgens mij ook niet bij dus nu doet mijn videokaart het niet kunnen julie mij alstublieft helpen want ik weet het echt niet meer

Geplaatst:
mij pc was heel erg langzaam dus ik instaleer windows opnieuw kom ik er later achter dat de cd van mij videokaart nvidea geforce 6200se turbocache niet meer hebt die zat er volgens mij ook niet bij dus nu doet mijn videokaart het niet kunnen julie mij alstublieft helpen want ik weet het echt niet meer

Volgens mij kun je gewoon de software voor deze kaart downloaden op de site van Nvidia. Je download dan als het ware de installatie voor je kaart. Ik weet zo niet precies waar het staat, maar ik weet wel dat het mogelijk is. Via 'download drivers > NVIDIA software' waarschijnlijk.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...