timdedarter Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 weten jullie nou ook niet wat je moet doen op sa : MP kan iemand mij dit uitleggen? ik kies een mannetje en dan rij ik maar wat rond wat moet ik doen? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 weten jullie nou ook niet wat je moet doen op sa : MPkan iemand mij dit uitleggen? ik kies een mannetje en dan rij ik maar wat rond wat moet ik doen? Wat moet je doen op SA-MP, dat kun je in elke server vragen, overal zul je een ander andwoord krijgen. Maar er zijn manieren om er op een simpelere manier achter te komen. In de serverlijst (zie hieronder) staat het woordje "Mode". Daaronder staan de verschillende mode's die worden gebruikt in elke server. Je ziet er van alles tussen staan, Chaos, race, Deathmatch, Clanswar, Pure RPG, enzovoorts. Neem bijvoorbeeld Deathmatch, iets wat veel wordt gespeeld in SAMP. Je kiest een poppetje, en spawnd op een bepaalde plek in het spel. Je hebt op de radar een bepaalde kleur, deze zie je zelf niet, maar de andere spelers dus wel. Merk maar op dat alle andere spelers verschillende kleuren hebben. Als je op TAB drukt, krijg je de lijst met alle spelers, inclusief jezelf met je kleur. De spelers met dezelfde kleur zijn jou teamgenoten. Met hen speel je samen tegen de spelers met de andere kleuren. Het doel bij deathmatch is om zo veel mogenlijk mensen van de tegenpartijën te vermoorden, en zo punten en geld te verzamelen. Mocht je ooit in een raceserver terecht komen, zul je merken dat je niet zomaar kunt rondlopen. Je wordt gespawnd in of naast een auto, waarmee je een race moet winnen. het bereiken van dat doel levert jou in dat geval geld en punten op. En zo kun je vrolijk verder zoeken naar de véle mogenlijkheden in álle servers van SA-MP. Want op de vraag "Wat moet je doen bij SA-MP, is simpelweg geen duidelijk andwoord op te geven". Je zult dit dus zelf uit moeten vinden, door even langs te gaan in de servers. Hoe meer servers je bezoekt, des te sneller je het gehele aspect van SA-MP door hebt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.