Jump to content

geen idee wat ik moet gebruiken...

Recommended Posts

Geplaatst:

heey..ik wil zelf gaan moddelen...maar welk programma moet ik daarvoor gebruiken...

mij

Geplaatst: (bewerkt)

Vlak boven je beginpost staat :Ik Wil Leren Modden:. Daar heb ik het volgende vandaan geplukt over Moddeling:

Modelling:

-Modelling is het maken van een object voor GTA. Modelling doe je in goede, betaalde programma's (er zijn trails) zoals Sketchup en 3ds Max 7. Dit zijn 3d programma's, waar je uit bijvoorbeeld een doos een GTA-stunt kunt vormen. Om goed te leren modellen, heb je ervaring nodig, en die krijg je door veel oefening.

Daarnaast vind je de :Master Tutorial List:, waar je eveneens de benodigde informatie kunt vinden.

@Hieronder: Tja, mijn enorme snelheid verbaast mij ook wel eens :D

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Geplaatst: (bewerkt)

Welkom in de Modding Scene! Dus, jij wil gaan moddelen. Er zijn veel programmas voor. Onderandere: sketchup, dit is een goed en mooi progje waar de meeste beginnelingen mee starten. Enig nadeel is dat er wel veel bugs ingame kunnen komen. Je kan ook 3ds maxgebruiken. Hiervan kan je en trail downloaden. Het is wel een ingewikkeld programma met enorm veel opties. Vergeet vooral niet de Master Tutorial Listte checken op dit forum voor goede tuts. . Maar, je kan ook Gmax gebruiken. Een progrmma dat lijkt op 3ds max, maar met minder functeis en het is gratis.

Ik hoop dat ik je genoeg heb geinformeer.

EDIT: Vreemd, toen ik begon met posten was er nog iemand. NOuja, te laat.

Bewerkt: door Rivel

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...