noedel Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Hoi Hier weer even een nieuwe texture, nu voor een Nissan 350Z, eigenlijk op vraag van EricR, maar toch laat ik hem graag even zien Hier wat screens: (klik voor ware grootte) En uiteraard, scores mogen zeker Greetzzz Falken_Autostyle_Paintjob.zip Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 die is lekker ik ga hem zeker downloaden maar nu niet morge KUTGW Reageren
Dr1fter Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 zeer netjes man, eindelijk nog iemand die om dat soort auto's geeft laters Reageren
PrI3sT Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 vind dat appelblauwzeegroen echt nie passen sorry moest ik hem een cijfer geven geef ik hem een 5.5/10 geen appelblauwzeegroen !!! wau ik gewoon even zeggen Reageren
noedel Geplaatst: 10 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 vind dat appelblauwzeegroen echt nie passen sorry moest ik hem een cijfer geven geef ik hem een 5.5/10 geen appelblauwzeegroen !!! wau ik gewoon even zeggen Ik heb enkel maar de echte proberen namaken In het echt zijn het net dezelfde kleuren... Greetzzz Reageren
-_- Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 er moet achter een vleugel op Reageren
Evan Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 die zit erop sukkel mooi ik vind het wel 9/10 en srryr voor dat sukkel ik weet dat het eigenlijk niet mag maar goed Reageren
Galiorix Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 (bewerkt) ik vind het er weer super uitzien Noedel , Respect Bewerkt: 9 augustus 2007 door Galiorix Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.