Dx11 Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 (bewerkt) 1: Is hij echt zoveel beter als een xbox 360? 2: Ik heb geen HD-TV maar een gewone, hoe is het beeld daarop? 3: Hoe zit het met de online functie (graag meer info) 4: Kan je de ps3 gewoon met scart aansluiten? 5: Kan je ps2 games altijd op een ps3 spelen? 6: Kan je er bijvoorbeeld echt mee internetten? 7: Kan ik er films (normale dvd's mee afspelen)? 8: Kan ik er dvd's met bijv foto's of avi's mee afspelen? 9: Ik had begrepen dat hij 4 usb poorten heeft, kan je daar gewoon een standaard usb muis en toetsenbord op aansluiten voor internet? Heel erg bedankt als je me met deze vragen kan helpen... Bewerkt: 9 juli 2007 door DX11 Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 1: daar ga ik niet over oordelen ieder heeft zijn eigen goede kanten en ieder heeft zijn eigen slechten kanten 2: het beeld is nog steeds goed maar wel wat slechter als het beeld op een HD-TV 3: helaas deze vraag kan ik zelf niet beantwoorden 4: zover ik weet van wel 5: nee helaas heel veel games kan je niet afspelen op de playstation3 ze zullen het wel doen maar er zullen wel fouten optreden(loop vast bvb) 6: ja dat kan je kan het eigenlijk wel een beetje vergelijken met een laptop of een computer. 7: ja je kan ook normale dvd's kijken op de playstation3 8: die vraag begrijp ik niet helamaal 9: ja daar heb je gelijk in Reageren
Velaro Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 (bewerkt) 1: Is hij echt zoveel beter als een xbox 360?2: Ik heb geen HD-TV maar een gewone, hoe is het beeld daarop? 3: Hoe zit het met de online functie (graag meer info) 4: Kan je de ps3 gewoon met scart aansluiten? 5: Kan je ps2 games altijd op een ps3 spelen? 6: Kan je er bijvoorbeeld echt mee internetten? 7: Kan ik er films (normale dvd's mee afspelen)? 8: Kan ik er dvd's met bijv foto's of avi's mee afspelen? 9: Ik had begrepen dat hij 4 usb poorten heeft, kan je daar gewoon een standaard usb muis en toetsenbord op aansluiten voor internet? Heel erg bedankt als je me met deze vragen kan helpen... Ik heb zelf eeen PS3 dus kan ik deze vragen natuurlijk beantwoorden. 1. Qua hardware dacht ik wel, verder komen er veel meer problemen met de X-Box 360 voor dan met de PS3. Hant er ook vanaf wanneer je je X-Box gekocht had dacht ik, m'n vriend heeft er nog geen enkel probleem mee gehad. Van games hebben ze elk hun eigen goede titels. 2. Ik heb ook geen HD-TV, het beeld is nog steeds mooi, maar ik raad je aan als je kan een HD-TV te kopen, het beeld is daar echt héél mooi op. 3. De online-functie is gratis, een groot pluspunt tegenover X-Box Live. Verder heb je toegang tot het Playstation Network, waar je de nieuwste game demos, game en film trailers en nog veel meer kunt downloaden. 4. Ik denk het wel, ben het niet zeker, je hebt ook een gewoon stopcontact nodig, maar dat heb je natuurlijk wel. 5. Niet alle PS games, maar toch een behoorlijk aantal. hier vind je de volledige lijst. 6. Ja, dit kan. Je kan via kabel of via een draadloos netwerk verbinding maken en op het internet surfen. Door het stilstaand beeld (op een gewone TV, op een HD-TV heb je hier geen last mee) kan de kwaliteit van de lettertjes wat minder zijn, maar je kan inzoomen. 7. Ja, je kan er DVD's op afspelen. Ik heb het zelf ook al gedaan. 8. Zie hierboven, dit kan inderdaad. 9. Ja je kan er USB-toetsenborden en muizen op aansluiten, dit is zeer handig bij het surfen, ik gebruik het zelf ook. Hopelijk heb ik je hiermee verder geholpen. Bewerkt: 9 juli 2007 door Velaro Reageren
Black Force Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 (bewerkt) kijk anders even dit, ik speel ook ps3 op een gewone TV, en ik film hier ook een stukje motorstorm, dan kun je zelf een oordeel doen. en over of ie beter is, ik voorspel dat rond 2010 de games op de ps3 zoow giga mooi zijn, dat het niet meer uitmaakt welke beter is, maar qua hardware is de ps3 op alle opzichten heel ietsjes beter. en de cell processor is machtig!! maar ja, hier een link naar de movie: video verwijderd oja, mijn stem is in de 1e 30 seconden een beetje stoned, maar dat ben ik dus niet, ik ben clean maar ja, hopelijk heb je er wat aan, greetz, Black force Bewerkt: 12 juli 2007 door Black Force Reageren
Dx11 Geplaatst: 10 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 kijk anders even dit, ik speel ook ps3 op een gewone TV, en ik film hier ook een stukje motorstorm, dan kun je zelf een oordeel doen.en over of ie beter is, ik voorspel dat rond 2010 de games op de ps3 zoow giga mooi zijn, dat het niet meer uitmaakt welke beter is, maar qua hardware is de ps3 op alle opzichten heel ietsjes beter. en de cell processor is machtig!! maar ja, hier een link naar de movie: link oja, mijn stem is in de 1e 30 seconden een beetje stoned, maar dat ben ik dus niet, ik ben clean maar ja, hopelijk heb je er wat aan, greetz, Black force Leuk filmpje zo zie ik tenminste wat over de ps3, gaaf hoor! je klinkt inderdaad een beetje stoned maar dat zullen we danmaar vergeten he haha Reageren
Black Force Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 a kom op man, zo stoned ben ik toch niet alleen in het begin toch maar ja, zal wel, ik heb het in ieder geval nog nooit eerder gehoord in RL dat ik stoned klink dus dat zal wel aan de camera liggen. maar goed dat je er wat aan hebt gehad, aan de movie, en de ps3 word donderdag voor 499 euro verkocht, zie het grote ps3 topic voor meer info Reageren
Dx11 Geplaatst: 11 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Ik ga m dus zeker kopen morgen Alleen vraag ik me nog af hoeveel je kan met internet? Kan ik bijv me live mail lezen? En Gmail? En kan ik op Gtaforum posten? Reageren
Ikkes Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Absoluut een goede koop word dat. Maar over je vraag in hoeverre je kan internetten: Mailen heb ik zelf nog niet geprobeerd, wel is het mogelijk om gewoon te posten op het forum. Daarnaast kan je eigenlijk alle site's bezoeken(de browser ondersteund veel plugins), maar je moet wel rekening ermee houden dat filmpjes van het internet het vaak niet doen, YouTube overigens wel . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.