Dx11 Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2007 Dat is dus de vraag. Bedankt alvast. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2007 (bewerkt) Ikzelf kan niet het bewijs leveren door middel van "de ervaring", maar op GTAForums.com heb ik ooit eens dezelfde vraag gelezen in een topic. Het spijt me echter dat ik jou niet mijn bron kan tonen... ik zou absoluut niet meer weten waar ik zou moeten zoeken. In ieder geval: iemand met de Europse versie van de PlayStation 3 kon bevestigen dat de PlayStation 2-versie van GTA Vice City Stories het gewoon doet op de PlayStation 3, hij zei zelfs dat het beeld er nog wat vloeiender uitziet dan op de PlayStation 2. Hopelijk is dit een geruststellende gedachte. Note: Nogmaals kan ik dit dus niet bevestigen, je zult me dus moeten geloven op mijn woord. Daarnaast is dit nog geen garantie dat élke GTA Vice City Stories-disc het doet in de PlayStation 3, maar de kans dat alles het gewoon goed doet is in ieder geval 90%, laten we het zo stellen. Edit @ SummerBase hieronder: Enkele PlayStation 2-games zijn gelukkig wel 'backward compatible' met de Europse PlayStation 3-versie, en er worden (als ik me niet vergis) steeds meer upgrades te download beschikbaar gesteld om meer PS2-games backward compatible te maken met de PS3. GTA Vice City Stories is hier dus eentje van, kennelijk. Edit 2: Nu weet ik zeker dat GTA Vice City Stories op de PlayStation 3 te spelen is, op =>deze lijst<= is namelijk te vinden welke games 'backward compatible' zijn. GTA Vice City Stories staat hier bij! Bewerkt: 9 juli 2007 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2007 Als ik me niet vergis heet dit systeem backward compatible (terugwaarts bruikbaar, of iets in die zin). Dit is een speciale chip die te vinden is op een PlayStation 3 systeem. Ik heb begrepen dat deze niet aanwezig is op de Europese PlayStation 3, maar enkel op de PlayStation's uit Japan, China, Amerika en dergelijken. Omdat het waarschijnlijk te duur zou zijn, of omdat er te weinig van waren. Maar dit varieert nog heel sterk, omdat alle PS3's in dezelfde fabrieken gemaakt worden. Dus als ik jouw was zou ik het spel eerst ergens lenen. En vervolgens proberen en anders terug brengen, want het is anders toch zonde. Normaal is het dus niet mogelijk, maar je kan een uitschieter hebben qua PlayStation systeem. Ook dit kan ik niet met zekerheid zeggen, want dit heb ik gelezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die-hard Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2007 Als ik me niet vergis heet dit systeem backward compatible (terugwaarts bruikbaar, of iets in die zin). Dit is een speciale chip die te vinden is op een PlayStation 3 systeem. Ik heb begrepen dat deze niet aanwezig is op de Europese PlayStation 3, maar enkel op de PlayStation's uit Japan, China, Amerika en dergelijken. Omdat het waarschijnlijk te duur zou zijn, of omdat er te weinig van waren. Maar dit varieert nog heel sterk, omdat alle PS3's in dezelfde fabrieken gemaakt worden. Dus als ik jouw was zou ik het spel eerst ergens lenen. In europese ps3's gaat het inderdaad niet via een chip, maar wel via software emulatie Als ik het correct heb.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2007 Als ik me niet vergis heet dit systeem backward compatible (terugwaarts bruikbaar, of iets in die zin). Dit is een speciale chip die te vinden is op een PlayStation 3 systeem. Ik heb begrepen dat deze niet aanwezig is op de Europese PlayStation 3, maar enkel op de PlayStation's uit Japan, China, Amerika en dergelijken. Omdat het waarschijnlijk te duur zou zijn, of omdat er te weinig van waren. Maar dit varieert nog heel sterk, omdat alle PS3's in dezelfde fabrieken gemaakt worden. Dus als ik jouw was zou ik het spel eerst ergens lenen. In europese ps3's gaat het inderdaad niet via een chip, maar wel via software emulatie Als ik het correct heb.. Dat kan denk ik wel, maar over emulatie is ilegaal, en voor de ps3 is er nog geen emulator software als ik me niet vergis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.