M-Ree Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Alin Ice, mijn nieuwe Ava+Sig voorlopig, dit is de set: Comments? Reageren
S()nny Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 mooie signature background past er goed bij mooi outerglow om de render heen gemaakt . het enigste vraag ik me tog af de render is tog van Rise of nations.. rate: 8,5/10 gr S()nny Reageren
Bronko Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Mooi setje, alleen bij je sig was een andere kleur border denk ik mooier geweest. Verder heb je een mooie achtergrond en zit je render ook wel goed in je sig verwerkt, vooral erg mooi met al dat licht achter je render..alleen was het denk ik mooier geweest als je de rechterarm van Alin, dus aan de linkerkant van de sig, als je die achter die brokstukken had gedaan. Dan lijkt het nog meer alsof hij in de sig zit. Ik zou de volgende keer een wat helderdere en fellere kleur tekst nemen, dan is ie duidelijk te lezen en het past ook wel in je sig omdat je al een paar felle stukken in je sig hebt zitten. Ik geef je nu een 8,7 Reageren
M-Ree Geplaatst: 10 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Mwah, zelf heb ik liever kleine tekst, zodat je meer van de sig zelf ziet. Maar bedankt voor de tips Reageren
Bronko Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Ja ok, groote van je tekst is ook wel goed maar ik zei dat misschien een andere kleur wat mooier had gestaan Jou sig is ook al aardig vol dus ik zou idd geen grote tekst nemen.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.