Donald F. Duck Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 (bewerkt) Ik weet niet zeker of dit topic bij Computer Talk of bij Games hoort, maar ik denk hier. Ik heb RollerCoaster Tycoon 3 weer eens uit de kast gehaald. Het installeren en al gaat wel, tot het moment dat ik ga spelen. Ik heb geen geluid en als ik een park laad stottert het spel heel erg. Okee, het stotterprobleem had ik ook toen het ergens in het park heel vol was. Maar nu heb ik het ook als het veld in het park helemaal leeg is. Ik heb al geprobeerd bij Eigenschappen > Compatibiliteitsmodus hem naar Windows XP Service Pack 2 te zetten. Dit ging goed, maar hier zit een voordeel en een nadeel aan: Het laden duurt veel langer en de parken stotteren ietsje minder. Toen ik XP had werkte alles goed. Ik heb ook op Google gezocht naar een patch, maar zonder resultaten. Kan iemand me helpen? Bewerkt: 10 juli 2007 door Donald F. Duck Reageren
Wrieh Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Vista is niet slim om te hebben. Op vista kunnen weinig games goeddraaien. Waarschijnlijk is het probleem niet het spel maar vista. Probeer eens bij een Kameraad die ook vista heeft. Als daar hetzelfde gebeurt dan moet je eens proberen op een Windows XP computer. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Groeten jensbrinkman. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 10 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Vista is niet slim om te hebben. Op vista kunnen weinig games goeddraaien.[...] Ik heb ook RCT1, die deed het niet goed op XP maar wel op Vista. RCT2 doet het ook perfect op Vista. De rest van mijn spellen (sommige zijn niet voor Vista) doen het ook perfect. [...]Probeer eens bij een Kameraad die ook vista heeft.[...] Ik ken niemand met Vista... [...]Als daar hetzelfde gebeurt dan moet je eens proberen op een Windows XP computer.[...] In de beginpost zei ik dat hij op XP wel goed werkt. Maar in dit huis hebben we geen XP... Reageren
sevaboy Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Re-installeer hem!Als je een scherm krijgt en hij zegt "De installatie is niet goed gelukt"(in die aard),dan heb je 3 opties en één van die opties is "Opnieuw installeren met juiste bestanden" moet je daar op klikken,nu moet hij normaal gaan oftewel heb je teveel bestanden,leeg dan je "Prullenbak",verwijder onnodig bestanden en/of software,leeg eens je geschiedenis/favorieten en cookies en dergelijke! Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 11 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Installatie loopt helemaal goed, en het blijft hetzelfde. Maar ik startte RCT3 en een park weer op, en me viel op: Het laden gaat weer op normale snelheid Het spel stottert nu minder De problemen zijn nog: Het geluid is er niet De stottering (of zo) is nog niet helemaal weg Reageren
Robbiepower Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 hee donald ik heb ook vista en ik heb hetzelfde probleem met RCT3 mijn zusje heeft ook vista dus ga ik het er even een keer daarop proberen ik houd je op de hoogte!! Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 16 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 (bewerkt) Oke bedankt! Maar wil je bij de test deze twee dingen rapporteren: - Stottert het spel? - Heb je geluid? Dit zijn namelijk mijn problemen. En het stotteren is alweer verminderd. Edit: @Hieronder: Ja, ik voer het spel als administrator uit en het helpt niet. Bewerkt: 16 juli 2007 door Donald F. Duck Reageren
gta_rulez Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Voer je het spel als administrator uit? Dit wil ook nog wel eens helpen. Staat bij eigenschappen en dan compatibiliteit maar dat heb je vast al een keer zien staan. Succes. Reageren
sevaboy Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Oke bedankt! Maar wil je bij de test deze twee dingen rapporteren:- Stottert het spel? - Heb je geluid? Dit zijn namelijk mijn problemen. En het stotteren is alweer verminderd. Edit: @Hieronder: Ja, ik voer het spel als administrator uit en het helpt niet. Stotteren en geen geluid zijn geen symptonen bij games die je op Vista speelt. Het ligt dus aan je pc,is je pc te licht voor Vista en is er wat met je boxen? Reageren
Follow Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Geen probleem hier... Een vraagje: Het stotteren, is het als het spel in de nachtmode is? Zoja, oplossing: Doe de meest recente update die er is, dit is namelijk een fout in het spel. Over het geluid zo ik het even niet weten, maar probeer de geluid drivers een uptedaten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.