qbdown Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Hallo allemaal, De missie Explosive Situation lukt mij steeds maar niet, ik krijg steeds het laatste pakketje maar niet te pakken... Tips? Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 http://nl.wikigta.org/wiki/Explosive_Situa..._San_Andreas%29 klik erop dat kan helpen. Reageren
.Timothy Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Om wat uitgebreider te zijn, er zijn 2 delen. De dynamietstaven verzamelen en ontsnappen uit de Quarry. Het eerste deel is vrij gemakkelijk, ik heb het gedaan door eerst alle kratten kapot te rijden en daarna pas op te pakken, nu hoef je maar één keer uit te stappen waardoor je minder tijd verliest. Als ze uitgang blokkeren moet je niet als een gek met je Sanchez heen en weer jumpen maar gewoon rustig over de balken rijden en af en toe een lastige werkman neerhalen. Er is geen tijdslimiet meer dus je kunt gewoon rustig aan rijden en dus hoef je je niet overhaast te gaan rijden. Als je savegame nog niet lukt, post je savegame dan in het savegame aanvraag forum. (Mits je hem op de PC hebt) Groeten, VWO-er Reageren
qbdown Geplaatst: 10 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Heb hem nu nog een aantal keren geprobeerd ... nog steeds niet gelukt.....ik ga maar even aanvragen denk ik Reageren
JoGuM Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Je hebt ook nog een trainer van pizzaman? Je kan hiermee bijv. aangeven dat de missietijd stopt zodat je het op je gemak kunt doen, en dit word dan volgens mij niet gezien als cheaten, maar k weet neit meer hoe ik er aan kom Reageren
Capodaano Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Je kan de gast die het dyamiet gaat opblazen en dan gaat je tijdbalkje weg. Bij mij in ieder geval wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.