Jump to content

PSN-overzicht


Velaro

Recommended Posts

Update:

PSN-accountsnaam: Mitchel

Games: Metal Gear Online, Grand Theft Auto IV, Gran Turismo 5: Prologue, WWE SmackDown! vs. RAW 2008, The Eye of Judgment, Warhawk, GripShift, Resistance: Fall of Man & MotorStorm

Headset? Ja

(Alleen mijn online games staan in de lijst anders werd het te lang :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Wat is je naam op het PSN? BOY070

Welke games heb je? Dragon ball burst limit, def jam icon, call of duty world at war, gta IV, fifa 09, battlefield bad company.

Headset: JA.

Mogen we je toevoegen? JA. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is je naam op het PSN? GijssoV

Welke games heb je? DiRT, Gran Turismo 5 Prologue, GTA IV, Little Big Planet, Ratchet and Clank ToD, Saint's Row 2, Tiger Woods PGA Tour '09

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is je naam op het PSN? MikeyCool1994

Welke games heb je? LBP, Far cry 2, orange box (team fortress 2), Fracture, Gta IV, Fifa 08, Burnout Paradise, Lost planet

ook alleen online games...

en ik heb het gevoel dat ik er een paar vergeet...

Link to comment
Delen op andere websites

Hey iedereen,

Ik heb een probleempje. Ik heb de lijst geupdate en de namen op alfabetische rangorde geschikt, maar ik kan de tekst vanuit Word niet overzetten naar een post. Ik kan hem in de Ritch Text Editor wel plakken, maar ik kan het niet posten, want er wordt zogenaamd 'geen bericht ingegeven'. Daarom dacht ik eraan om de tekst in plaatjes te zetten met Photoshop, maar de tekst is dan niet zo mooi en het lukt mij niet zo goed aangezien ik niet zo goed ben in Photoshop. Kan iemand mij hier misschien mee helpen? :)

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

PSN-accountsnaam: Tha-Block

Games: Gran Turismo 5 Prologue, Grand Theft Auto IV en Midnight Club: Los Angeles

Headset? Ja, Jabra 5010

Toevoegen? Ja

Bewerkt: door Tha-Ran
Link to comment
Delen op andere websites

Update:

Wat is je naam op het PSN? T0MSoaD

Welke games heb je? Fifa 08 & 09, Call of Duty 3, Call of Duty 4 Modern Warfare, GTA IV, Midnight Club LA, Killzone 2.

Headset? Ja

Bewerkt: door TomHagen
Link to comment
Delen op andere websites

Wat is je naam op het PSN?

Teh-Lolcat

Welke games heb je?

GTA IV, COD 4, LBP, MotorStorm (1), GRiD, Ratchet and Clank: Tools of Destruction, Ratchet and Clank: Quest for Booty, Uncharted: Drake's Fortune.

Headset:

Soms, als hij het doet :puh:

Toevoegen:

Ga je gang, of ik je accepteer is een ander verhaal :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is je naam op het PSN?

jarnootje

Welke games heb je?

GTA 4 en Far cry 2 (en binnenkort Killzone 2 :) )

Ik heb wel een headset

Bewerkt: door gta master 1
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Hey iedereen,

Ik heb een probleempje. Ik heb de lijst geupdate en de namen op alfabetische rangorde geschikt, maar ik kan de tekst vanuit Word niet overzetten naar een post. Ik kan hem in de Ritch Text Editor wel plakken, maar ik kan het niet posten, want er wordt zogenaamd 'geen bericht ingegeven'. Daarom dacht ik eraan om de tekst in plaatjes te zetten met Photoshop, maar de tekst is dan niet zo mooi en het lukt mij niet zo goed aangezien ik niet zo goed ben in Photoshop. Kan iemand mij hier misschien mee helpen? :)

Kan niemand mij hiermee helpen? Dan blijft de lijst namelijk up to date. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Hey iedereen,

Ik heb een probleempje. Ik heb de lijst geupdate en de namen op alfabetische rangorde geschikt, maar ik kan de tekst vanuit Word niet overzetten naar een post. Ik kan hem in de Ritch Text Editor wel plakken, maar ik kan het niet posten, want er wordt zogenaamd 'geen bericht ingegeven'. Daarom dacht ik eraan om de tekst in plaatjes te zetten met Photoshop, maar de tekst is dan niet zo mooi en het lukt mij niet zo goed aangezien ik niet zo goed ben in Photoshop. Kan iemand mij hier misschien mee helpen? :)

Kan niemand mij hiermee helpen? Dan blijft de lijst namelijk up to date. :sigaar:

Probeer eens in delen, bij een ander forum kon ik namelijk ook geen groe berichten direct posten, en moest ik dit in delen doen.

Of het werkt weet ik niet, maar het is te proberen ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...