Jump to content

PSN-overzicht

Recommended Posts

Geplaatst:

Update :7

PSN-accountsnaam? Ikkes

Welke games? Assasin's Creed, Battlefield Bad Company, Brothers in Arms: Hells Highway, Burnout Paradise, Call of Duty 3, Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: World at War, Colin McRae: DiRT, Everybody's Golf: World Tour, Eye Create, Farcry 2, FIFA 08, FIFA 09, Grand Theft Auto 4, Formula One: Championship Edition, Gran Turismo 5: Prologue, Race Driver: GRID, Guitar Hero: World Tour, LitlleBigPlanet, Motorstorm, Motorstorm: Pacific Rift, Ratchet and Clank: Tools of Destruction, Ratchet and Clank: Quest for Booty, Shaun White Snowboarding, Singstar, Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2, Top Spin 3, UEFA EURO 2008, Uncharted: Drake's Fortune, Virtua Tennis 3, Warhawk, Trials of Topoq & Operation Creature Feature.

Toevoegen? Ja hoor

Geplaatst:

PSN-accountsnaam?ElyDM

Welke games? Battlefield Bad Company, Call of Duty: World at War, Farcry 2, Grand Theft Auto 4, Gran Turismo 5: Prologue, Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2.

Toevoegen? Ja :Y

Geplaatst:
Hey iedereen,

Ik heb een probleempje. Ik heb de lijst geupdate en de namen op alfabetische rangorde geschikt, maar ik kan de tekst vanuit Word niet overzetten naar een post. Ik kan hem in de Ritch Text Editor wel plakken, maar ik kan het niet posten, want er wordt zogenaamd 'geen bericht ingegeven'. Daarom dacht ik eraan om de tekst in plaatjes te zetten met Photoshop, maar de tekst is dan niet zo mooi en het lukt mij niet zo goed aangezien ik niet zo goed ben in Photoshop. Kan iemand mij hier misschien mee helpen? :)

Kan niemand mij hiermee helpen? Dan blijft de lijst namelijk up to date. :sigaar:

Probeer eens in delen, bij een ander forum kon ik namelijk ook geen groe berichten direct posten, en moest ik dit in delen doen.

Of het werkt weet ik niet, maar het is te proberen ;) .

Bedankt, het is mij gelukt. Alle (forum)namen zijn op alfabetische volgorde gerangschikt, en namen die met een leesteken beginnen zijn te vinden bij 'Leesteken' helemaal op het einde. Of hebben jullie liever dat ik het gewoon met de eerste letter van die naam doe?

Verder is de lijst geupdated en staat iedereen die tot nu toe gepost heeft erop. :Y

Geplaatst:
Wat is je naam op het PSN? GTA-Player

Welke games heb je? Op dit moment alleen maar COD4: Modern Warfare

Mogen we je toevoegen? Tuurlijk, vermeld wel even hoe je noemt op dit forum :*D.

Deze lijst heeft een redelijk grote update nodig.. ^_^

Wat is je naam op het PSN? GTA-Player

Welke games heb je? Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: World at War, Fifa 09, Far Cry 2, & Grand Theft Auto IV

Mogen we je toevoegen? Geen probleem. :)

Geplaatst:

Wat is je naam op het PSN: CrankEye

Welke games heb je: Resistance: Fall Of Man, Army Of Two, Warhawk, Grand Theft Auto: IV, Burnout Paradise, Oblivion: The Game Of The Year Edition, Battlefield: Bad Copany, Motorstorm, Motorstorm: Pacific Rift, Midnight Club:LA, Gran Turismo 5: Prologue, Brothers In Arms: HH, Little Big Planet, Resistance 2 en Uncharted: Drakes Fortune

Mogen we je toevoegen:Uiteraard, maar vermeld er even bij wie je bent op het GTAForum.

En ja ik bezit een headset.

Update

Geplaatst: (bewerkt)

Wat is je naam op het PSN? PSHaas

Welke games heb je? Midnight Club Los Angeles, Need for Speed Undercover, Mirror's Edge, Call of Duty 5 World at War, Rainbow Six Vegas 2, Fallout 3, Motorstorm Pacific Rift, LittleBigPlanet, Skate 2, Eye Create, Guitar Hero World Tour + Gitaar, Army of Two, Gran Turismo GT5 Prologue, Resistance 2, Prince of Persia, Fifa 09, Grand Theft Auto IV, BioShock, Shaun White Snowboarding, Mercenaries 2 World in Flames, James Bond 007 Quantum of Solace, 50 Cent Blood on the Sand, FarCry 2, Killzone 2, Burnout Paradise Ultimate Box, Tomb Raider Underworld, Time Crisis 4, Sonic Unleashed, Resident Evil 5,

Headset:

Ja. :D

Mogen we je toevoegen? Ja, maar stuur mij voordat je me toevoegd een PB en dan kijk ik of ik je goed ken als dat is mag je me toevoegen. :Y Ik doe dat omdat ik graag geen vreemde mensen wil hebben op mijn PSN. ;)

Update.

Bewerkt: door GTA Haas

Wat is je naam op het PSN?: Sonik64

Welke games heb je? Little Big Planet & Fifa 09.

Toevoegen:Als je me toevoegt vermeld wel even wie je bent anders weet ik het misschien niet.

Bewerkt: door Zaahed
Geplaatst:
Wat is je naam op het PSN? PSHaas

Welke games heb je? Midnight Club Los Angeles, Need for Speed Undercover, Mirror's Edge, Call of Duty 5 World at War, Rainbow Six Vegas 2, Fallout 3, Motorstorm Pacific Rift, LittleBigPlanet, Skate 2, Eye Create, Guitar Hero World Tour + Gitaar, Army of Two, Gran Turismo GT5 Prologue, Resistance 2, Prince of Persia, Fifa 09, Grand Theft Auto IV, BioShock.

Headset:

Ja. :D

Mogen we je toevoegen? Ja, maar stuur mij voordat je me toevoegd een PB en dan kijk ik of ik je goed ken als dat is mag je me toevoegen. :Y Ik doe dat omdat ik graag geen vreemde mensen wil hebben op mijn PSN. ;)

Update.

Je hebt mij toch dan heb je al een vreemde :D

Maargoed ik had mijne al opgegeven maar ik heb wat nieuwe games sinds dien.

Wat is je naam op het PSN? Wvsnl

Welke games heb je? Fifa 09, Saints row 2, Gta IV, Fifa 08(Speel ik alleen niet meer i.v.m. 09) Fifa euro 2008, The Godfather, Blazing Angels.

Headset: Nee

Mogen we je toevoegen? Ja stuur wel ff een p.b. vanwege dezelfde reden als Gtahaas.

Geplaatst:

Wat is je naam op PSN: GekkieJ01

Welke games heb je? Fifa'09, Grand Theft Auto IV, Battlefield Bad Company, Need for speed Pro Street

Headset Ja

Mogen we je toevoegen? Ja, vermeld er wel bij als je van GTAForum.nl bent. :Y

Geplaatst:
Hey iedereen,

Ik heb een probleempje. Ik heb de lijst geupdate en de namen op alfabetische rangorde geschikt, maar ik kan de tekst vanuit Word niet overzetten naar een post. Ik kan hem in de Ritch Text Editor wel plakken, maar ik kan het niet posten, want er wordt zogenaamd 'geen bericht ingegeven'. Daarom dacht ik eraan om de tekst in plaatjes te zetten met Photoshop, maar de tekst is dan niet zo mooi en het lukt mij niet zo goed aangezien ik niet zo goed ben in Photoshop. Kan iemand mij hier misschien mee helpen? :)

Kan niemand mij hiermee helpen? Dan blijft de lijst namelijk up to date. :sigaar:

Probeer eens in delen, bij een ander forum kon ik namelijk ook geen groe berichten direct posten, en moest ik dit in delen doen.

Of het werkt weet ik niet, maar het is te proberen ;) .

Bedankt, het is mij gelukt. Alle (forum)namen zijn op alfabetische volgorde gerangschikt, en namen die met een leesteken beginnen zijn te vinden bij 'Leesteken' helemaal op het einde. Of hebben jullie liever dat ik het gewoon met de eerste letter van die naam doe?

Verder is de lijst geupdated en staat iedereen die tot nu toe gepost heeft erop. :Y

ik sta er niet in terwel ik al een hele tijd geleden heb gepost

• 2 weken later...
Geplaatst:
ik sta er niet in terwel ik al een hele tijd geleden heb gepost

Alles is geupdate, maar jij staat er al lang in hoor. Kijk eens onder de letter W. :)

Ik sta er niet bij! Je bent mij vergeten. :@

Edit: Ow het spijt me ik sta er toch wel bij.

Ik sta wel een beetje eenzaam bij die letter Z. :cry:

Bewerkt: door Zaahed

Wat is je naam op het PSN?

powerpats

Welke games heb je?

gta iv en killzone 2, Ik heb er nog veel meer maar die doen er niet echt toe omdat ik die toch nooit online speel.

En ja je mag me toevoegen.

Bewerkt: door PowerPats
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...