Jump to content

PSN-overzicht


Velaro

Recommended Posts

Volgens mij lees je me oude bericht niet meer dus post ik even opnieuw.

Wat is je naam op het PSN?: Sonik64

Welke games heb je? Little Big Planet & Fifa 09 & Call of Duty World at War.

Toevoegen:Als je me toevoegt vermeld wel even wie je bent anders weet ik het misschien niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is je naam op het PSN? aztec1891

Welke games heb je? Resistance2, GTA4, FIFA09 en LittleBigPlanet

Mogen we je toevoegen? Ja :tu:

Bewerkt: door clubbrugge
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een nieuw account kan niet meer op oude account om een reden helaas. En daardoor ben ik me Trophies kwijt.

Wat is je naam op het PSN?: Zaahed

Welke games heb je? Fifa 09 - Little big Planet - Call of Duty World at War

En voor dat jullie me toevoegen vermeld wel even wie je bent want ik hoef geen vreemden.

Ik speel op dit moment alleen maar Call of Duty World at War omdat ik toch alles kwijt ben op de andere games met Call of Duty World at War was ik niet zo ver level 32 geen Prestige dus dat is wel makkelijk om in te halen als je nieuw account maakt.

Bewerkt: door Zaahed
Link to comment
Delen op andere websites

Wat is je naam op het PSN? :svenw1

Welke games heb je? Little Big Planet - COD Waw - Killzone 2 - midnight club los angeles - COD 4 - Far cry 2 - GTA IV - Saints Row 2 - FIFA 09 - Battlefield Bad Company - Burnout Paradise - Godfather 2 - SMackdown vs Raw 2009 - Legends of wrestlemania - ...

Mogen we je toevoegen?: Als je zegt wie je bent mag dat. :Y

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

Wat is je naam op het PSN? PSHaas

Welke games heb je? Midnight Club Los Angeles, Need for Speed Undercover, Mirror's Edge, Call of Duty 5 World at War, Rainbow Six Vegas 2, Fallout 3, Motorstorm Pacific Rift, LittleBigPlanet, Skate 2, Eye Create, Guitar Hero World Tour + Gitaar, Army of Two, The Chronicols of Riddic Assault on Dark Athena, Gran Turismo GT5 Prologue, Resistance 2, Prince of Persia, Fifa 09, Grand Theft Auto IV, BioShock, Shaun White Snowboarding, Mercenaries 2 World in Flames, James Bond 007 Quantum of Solace, 50 Cent Blood on the Sand, FarCry 2, Killzone 2, Burnout Paradise Ultimate Box, Tomb Raider Underworld, Time Crisis 4, Sonic Unleashed, Resident Evil 5, Fifastreet 3, The Wheelman, Call of Duty Modern Warfare, Prototype, inFamous, Splinter Cell Double Agent, Battlefield Bad Company,

Games die ik ga kopen:

BioShock 2, Assasins Creed II, COD4 Modern Warfare 2, Transformers: The Revenge of the Fallen, Uncharted 2, God of War 3

Headset:

Ja.

Mogen we je toevoegen? Ja, maar stuur mij voordat je me toevoegd een PB en dan kijk ik of ik je goed ken als dat is mag je me toevoegen. Ik doe dat omdat ik graag geen vreemde mensen wil hebben op mijn PSN.

Bewerkt: door GTA Haas
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Wat is je naam op het PSN?

GunsNroses61

Welke games heb je?

Call of duty 5 World at War , Infamous , Killzone 2

Headset? Ja

Als jullie denken OMG hij heeft geen GTA IV, ik heb die op de PC ;p

PS. als mensen met mij Cod 5 wille doen dan doe ik het liefst Nazi zombie

Link to comment
Delen op andere websites

PSN-accountsnaam: Nasty-Toilet-Man

Games: Burnout: Paradise, Army Of Two, Grand Theft Auto IV, Motorstorm, Motorstorm:Pacific Rift, Saints Row 2, Gran Turismo 5: Prologue, Uncharted: Drakes Fortune, GTI Club+, Ratchet And Clank: Quest For Booty, Infamous, Battlefield: Bad Company, Far Cry 2, Warhawk, Little Big Planet en Killzone 2

Mogen we je toevoegen? Ja dat mag, vermeld alleen wel even wie je bent op GTAForum!

Ik bezit twee headsets.

Link to comment
Delen op andere websites

De lijst is weer up-to-date. :Y

Ik heb wel een vraagje. Hebben jullie het liever dat ik de mensen, van wie de naam met een leesteken begin niet onderaan zet, maar bij de letter die je het eerste tegenkomt in de naam? Dan verander ik dat ook.

En 'Mogen we je toevoegen?' moet niet meer ingevuld worden: ik ga er vanuit als je je gegevens hier post dat we ze ook mogen gebruiken. Je kan natuurlijk altijd weigeren op het PSN. Het lijstje is dus:

PSN-accountsnaam?
Welke games?
Headset?

Zet bij een update alleen de bijkomende games, dat maakt het iets makkelijker voor mij. :)

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Er staan een aantal fouten in, Valero kijk bij End of the Riot, bij z'n games staan de Elia maar dat is een forumuser dus daar moet een aantal spatie's tussen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Er staan een aantal fouten in, Velaro kijk bij End of the Riot, bij z'n games staan de Elia maar dat is een forumuser dus daar moet een aantal spatie's tussen. ^_^

Nu zou het goed moeten zijn. Er ontstaan altijd problemen als ik switch tussen de ritch text editor en de standard editor.

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

De lijst is weer up-to-date. :Y

Ik heb wel een vraagje. Hebben jullie het liever dat ik de mensen, van wie de naam met een leesteken begin niet onderaan zet, maar bij de letter die je het eerste tegenkomt in de naam? Dan verander ik dat ook.

En 'Mogen we je toevoegen?' moet niet meer ingevuld worden: ik ga er vanuit als je je gegevens hier post dat we ze ook mogen gebruiken. Je kan natuurlijk altijd weigeren op het PSN. Het lijstje is dus:

PSN-accountsnaam?
Welke games?
Headset?

Zet bij een update alleen de bijkomende games, dat maakt het iets makkelijker voor mij. :)

Voortaan zal ik dat doen ja, maar ik dacht ik heb nu een nieuw PSN account en wat games verkocht en gekocht. Dus ik dacht ik begin even opnieuw. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...