Jump to content

LAATSTE GTA =/

Recommended Posts

Geplaatst:

Toen ik net op gtagames.nl naar de reviews van GTA SA ging kijken viel me een ding op met het interview met de producer :o

Bij de 3e vraag van OPM (Why jump to three city's?) antwoorde Sam Houser :

We love LA. And the whole gangbanging vibe and the street culture.

(Let op) "That time in L.A. is so important , and we knew a long time ago that the franchise needs to end here.

:o

" That time in L.A. is so important , and we knew a long time ago that the franchise needs to end here"

:o

Wat hij dus wil zeggen is dat dit het einde van de Franchise is!

Maar waarom zouden ze zo'n succesformule stoppen? :blink:

http://www.gtasanandreas.nl/sapictures/OPS...de841079120657a

Geplaatst:

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!

waarom nou,gta is een vet goeie serie maarja,het kan niet eeuwig zo door blijven gaan.

Thanks for GTA R*

Geplaatst:

Denk je zelf ?

Welk spel stopt nou na tonnen geld, en succesvolle titels...

Naja.. Ze zouden nog voor de PS3 op z'n minst 2 spellen moeten uitgeven...-_-

Geplaatst:

tuurlijk zetten ze de succesformule door, Gta is een succes formule, alleen komt er nu een andere verhaalllijn, ik kan me niet indenken dat ze de hele naam gaan veranderen, maar de volgende, daar kijk ik alvast naar uit

Geplaatst:

Je begrijpt er echt niks van Slimm.

Hiermee bedoelen ze de triologie die ze hebben gemaakt (GTA3, Vice City en San Andreas)

Deze games zijn allemaal gebaseerd op de zelfde engine en verschillen niet zoveel van elkaar.

Hierna komt natuurlijk nog wat maar niet met dezelfde engine en deze kwaliteiten (dus nog beter)

Lees het stukje So what's next is.

Dan weet je meer!

Geplaatst:

Ik heb gelezen dat Liberty City, Vice City en San Andreas ook de drie steden zijn in GTA 1.

En als dat zo is (weet niet zeker) dan klopt het dat de reeks ophoud. Maar ze zullen dan vast aan een nieuwe reeks beginnen. Heb gehoord dat ze misschien de steden van GTA 2 gaan maken.

Maar zoals ik al zei, ik heb het gelezen en gehoord. Dus ik durf het niet voor 100% zeker te zeggen. (ik hoop het natuurlijk wel!)

Geplaatst:

Wrom sommige mensen he? Sjonge jonge ik dacht het alleen en wou de mensen hier informeren wist ik veel dat het met een grafische engine ofzo te maken had!

Geplaatst:
:rolleyes: :rolleyes: sommige mesnen :rolleyes: :rolleyes:

Geen spam aub spike!

Tja net zoals romero zegt,gta is een succes,kijk ik hoop op zich dat ze doorgaan met gta want het is echt ee topspel die bijna alle spellen verslagen heeft dus ik zou niet snappen als ze ineens met heel de GTA zouden kappen want dat zou denk ik een beetje erg zonde zijn

Geplaatst:

ik hoop dat ze met iets heel stoer uit de hoek kome :ph34r: lijkt me niet logish da die manne stoppe met GTA...

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...