Jump to content

Combine Harvester

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb gisteren de missie Body Harvest uitgespeeld. In Red Country rijdt er nu ook één rond, ik ging hgem jatten maar de deur zat op slot. Ik vond het zo leuk om met een combine harvester te rijden! maar ik kan er niet meer in...

Hoe kan dit?

Geplaatst:

Soms kan hij op slot zitten, waardoor je er inderdaad niet in kan. Wat je dan kan doen is óf een zoeken die niet op slot zit, of de bestuurder neerschieten waardoor hij naar buiten valt en dus de deur los is.

Geplaatst: (bewerkt)
  Politiehelikopter zei:
Ik heb gisteren de missie Body Harvest uitgespeeld. In Red Country rijdt er nu ook één rond, ik ging hgem jatten maar de deur zat op slot. Ik vond het zo leuk om met een combine harvester te rijden! maar ik kan er niet meer in...

Hoe kan dit?

Heel simpel, de Combine Harvester is voor The Truth. Hij verteld in het introfilmpje van de missie dat hij er een nodig heeft.

Maar je kunt de harvester gelukkig op meerdere plaatsen vinden. Op deze kaart staan alle plekken aangegeven waar hij rijd. Ze worden bestuurt door boeren of zwarte hulpjes, maar ze zijn makkenlijk te stelen. Vervolgens kun je de bestuurders als Harvest gebruiken ^_^

En zoals hierboven al is verteld, ze zitten soms op slot, maar lang niet altijd. Mocht er ooit een op slot zitten, dan kun je de bestuurder door het hoofd schieten vanuit de buitenkant, waardoor de deur zo voor je open vliegt

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Geplaatst:

Sorry Pennywise en Donwell, maar die manier werkt niet. Als je de bestuurder doodschiet blijft het slot er gewoon op, ik heb het zelf ooit ook meegemaakt dat ik er niet in kon en toen schoot ik de bestuurder ook dood maar het was tevergeefs. Gewoon op een andere Combine Harvester wachten is de beste manier :Y.

Geplaatst:
  VWO-er zei:
Sorry Pennywise en Donwell, maar die manier werkt niet. Als je de bestuurder doodschiet blijft het slot er gewoon op, ik heb het zelf ooit ook meegemaakt dat ik er niet in kon en toen schoot ik de bestuurder ook dood maar het was tevergeefs. Gewoon op een andere Combine Harvester wachten is de beste manier :Y.

dat kan.

altijd als ik op de bestuurder schiet.

is hij open.(soms niet)

als ik er een heb ga ik naar santa maria beach balla oogsten:P

Geplaatst:

oh ik richt met een sniper rifle op de bestuurders hooft en shiet en dan valt ie eruit en dan stap ik zo snel mogelijk in

Geplaatst:

Wat je ook kan proberen:

Als er in de Combine Harvester zo`n zwart ventje zit schiet er dan een paar keer op. Deze ventjes rennen meestal als er op hun voertuig word geschoten gewoon weg. Als dit lukt laten ze de deur open staan.

Je kan nu de combine pakken. Rij er wel even mee naar Pay&Spray aangezien hij een beetje beschadigt kan zijn omdat je er op schoot. :Y

Geplaatst:

@ VWO-er: Dat heb ik ook gehad een tijdje geleden! ALTIJD als ik de bestuurder eruit schoot, was dat ding nog op slot, ik denk een glitch/bug ofzo, want soms STOND DE DEUR GEWOON OPEN :puh: en dan stond CJ daar met zijn armen dwars door de (zichtbare-) deur heen, aan de (onzichtbare-) deur te trekken.

Ik heb toen toen ik het spel had uitgespeeld, een nieuw game gestart, en opnieuw alles uitgespeeld, en toen was hij wel altijd gewoon open.. Heel vaag maar: Als je deze "bug/glitch" ook hebt: Gewoon een nieuw game starten, en dan is deze bug/glitch als het goed is weg. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...