.Syfes Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Het is de bedoeling dat je de hoofdpersonage niet ziet . Daarom noem ik het ook mistery. Tha Sig: Tha Stock: Reageren
M-Ree Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Vind het niet mooi dat je de render niet laat zien, ook al is het mystery.. Ook is alles een beetje vaag, en is het allemaal een beetje eentonig.. Van mij krijg je een 6,8 Reageren
Bronko Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 (bewerkt) Je achtergrond is heel mooi, Tekst is perfect alleen vind ik de wijze waarop je je render Misterieus hebt gemaakt niet erg mooi staan in je sig. Je hele sig een beetje paars achtig en dan in een keer een zwarte vlek vind ik niet mooi staan, ik zou eigenlijk niet weten hoe je hem dan mooi moet maken, misschien een andere kleur ipv zwart of wat smudgen.. Op de vlek na vind ik het een mooi resultaat en geef ik je een 8,2 Bewerkt: 10 juli 2007 door Bronko Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.