game~skater Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 in de garage van het SFPD staat vaak een andromada...je ziet alleen de staart en linkervleugel...ik weet zeker dat het een andromada is want de vleugel zit aan de bovenkant van het toestel en bij de AT 400 zitten die aan de onderkant...niet dat je er iets mee kan ofzo...maar ja... Reageren
GTA_XP Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 in de garage van het SFPD staat vaak een andromada...je ziet alleen de staart en linkervleugel...ik weet zeker dat het een andromada is want de vleugel zit aan de bovenkant van het toestel en bij de AT 400 zitten die aan de onderkant...niet dat je er iets mee kan ofzo...maar ja... Heb je screens? Want dat maakt het makkelijker. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Dan ben je een keer gepakt door de politie terwijl je in een Andromada zat ofzo. Volgens mij spawnen daar ook voertuigen die je ergens laat staan. Reageren
JeGe Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Dan ben je een keer gepakt door de politie terwijl je in een Andromada zat ofzo.Volgens mij spawnen daar ook voertuigen die je ergens laat staan. Haha, daar vergiste ik me ook in. Maar het blijkt dat daar random voetuigen spawnen om het te laken lijken dat het van de mensen zijn die ze hebben gearresteerd Reageren
game~skater Geplaatst: 10 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Dan ben je een keer gepakt door de politie terwijl je in een Andromada zat ofzo.Volgens mij spawnen daar ook voertuigen die je ergens laat staan. nee... maar zal is kijke...(hoe maak ik screens op de ps2) Reageren
JeGe Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Dan ben je een keer gepakt door de politie terwijl je in een Andromada zat ofzo.Volgens mij spawnen daar ook voertuigen die je ergens laat staan. nee... maar zal is kijke...(hoe maak ik screens op de ps2) Dat zal spijtig genoeg alleen met Armax kunnen. Die is op bol.com te koop. Maar je kunt ook gewoon een fototoestel pakken en een foto maken dat we tenminste bewijs hebben. Maar de kans is klijn dat de andromada er nog staat zeg ik er wel bij Reageren
GTA freakje Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 LOL een andro. dat lijkt me sterk dat die van iemand is Reageren
san andreas piloot Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 ik probeer al de hele tijd een andromade te krijgen maar dat is niet mogelijk opm ps2 Reageren
PIERRO P Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 (bewerkt) Voor mensen met een PS2 die een Andromada willen. Ik heb een trucje gevonden om op de PS2 TIJDELIJK een Andromada te krijgen. Doe de missie Stowaway en bekijk de cutscene. Anders wil het niet lukken. Na de cutscene krijg je nog een korte scene waarbij CJ op een motor springt. Typ nu razendsnel de vernietig alle voertuigencode in. De Motor en Andromada worden vernietigt. Maar de Andromada wordt onmiddelijk weer hersteld. De Andromada zal niet opstijgen. Je kan er naar toelopen en instappen. De Andromada heeft niet eens een animatie dat de deur geopend wordt. Waarschijnlijk omdat het de bedoeling was dat je er niet in kon vliegen. Helaas beweegt de Andromada niet en kan je niet uitstappen. Je zit er nu permanent in opgesloten. De enige manier om dit te verhelpen is de zelfmoord code te gebruiken, of opnieuw te laden. Bewerkt: 13 juli 2007 door PIERRO P Reageren
GTA_XP Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Voor mensen met een PS2 die een Andromada willen. Ik heb een trucje gevonden om op de PS2 TIJDELIJK een Andromada te krijgen. Doe de missie Stowaway en bekijk de cutscene. Anders wil het niet lukken. Na de cutscene krijg je nog een korte scene waarbij CJ op een motor springt. Typ nu razendsnel de vernietig alle voertuigencode in. De Motor en Andromada worden vernietigt. Maar de Andromada wordt onmiddelijk weer hersteld. De Andromada zal niet opstijgen. Je kan er naar toelopen en instappen. De Andromada heeft niet eens een animatie dat de deur geopend wordt. Waarschijnlijk omdat het de bedoeling was dat je er niet in kon vliegen. Helaas beweegt de Andromada niet en kan je niet uitstappen. Je zit er nu permanent in opgesloten. De enige manier om dit te verhelpen is de zelfmoord code te gebruiken, of opnieuw te laden. Goed gevonden Heb je zelf SA op PS2? Reageren
PIERRO P Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 (bewerkt) Ja Alle GTA`s voor de PS2. Daarom vraag ik altijd naar screens. Ik vond deze omdat de missie me maar niet wou lukken. Dus ik voerde de code in voor de lol krijg ik dit resultaat. Bewerkt: 13 juli 2007 door PIERRO P Reageren
Hako Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Hoe kan ik de andromada op de xbox krijgen is er ook voor de xbox een armax te koop?? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Ja er is ook een ArMax versie voor de XBOX. Voor meer informatie moet je maar even >deze post< doorlezen. Tevens is ArMax niet de enige mogelijkheid om gegevens uit te wisselen tussen PS2 en PC, dit kan ook met een Memory-Card adapter. Reageren
ThomskiPSP Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Ja er is ook een ArMax versie voor de XBOX. Voor meer informatie moet je maar even >deze post< doorlezen. Tevens is ArMax niet de enige mogelijkheid om gegevens uit te wisselen tussen PS2 en PC, dit kan ook met een Memory-Card adapter. is er ook een plek ofzo op de pc? Reageren
Las Vegas Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 (bewerkt) Waar vind je hem? op wikigta staat geen vindplaats Kijk maar toch ook die missie met dat je in dat rondje moet vliegen en dan iedereen moet killen en dan veilig aan de grond moet zetten of is dat die AT 400 ? Bewerkt: 11 augustus 2007 door linx2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.