sevaboy Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Waar vind je hem?op wikigta staat geen vindplaats Kijk maar toch ook die missie met dat je in dat rondje moet vliegen en dan iedereen moet killen en dan veilig aan de grond moet zetten of is dat die AT 400 ? De Andromada is heel zeldzaam,je kunt het alleen met mods(pc)of met de Armax(Xbox en ps2). Die missie dat ze bedoelen is de missie Stowaway . Reageren
Las Vegas Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Hoe kan dit dan zie screen Motorkap open en geen schade aan de auto onder het rijden vliegt het er ook niet vannaf Reageren
sevaboy Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Hoe kan dit dan zie screenMotorkap open en geen schade aan de auto onder het rijden vliegt het er ook niet vannaf Met mods(pc). Zoiets vind je ook in de poltiegarage in SF,daar staat een agent aan de moter te prutsen,maar dit is geen Andromada Reageren
Las Vegas Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Jup daar heb ik hem ook vandaan, maar kan kan je ook de kofferbak enso doen? Reageren
sevaboy Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Jup daar heb ik hem ook vandaan, maar kan kan je ook de kofferbak enso doen? Een simpel antwoord: Nee! Alleen als je weer de modding kant gaat. Reageren
Las Vegas Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Jup daar heb ik hem ook vandaan, maar kan kan je ook de kofferbak enso doen? Een simpel antwoord: Nee! Alleen als je weer de modding kant gaat. heb je die? Reageren
Galiorix Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 @die motorkap: Dit is zonder mods gedaan , het is gewoon omdat 2 mensen in de motor ruimte aan te rommellen zijn in de politie garage. Reageren
Las Vegas Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 :$ @die motorkap: Dit is zonder mods gedaan , het is gewoon omdat 2 mensen in de motor ruimte aan te rommellen zijn in de politie garage. ik wil kofferbak en die 4 deure ook Reageren
Galiorix Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Dit is ingeprogrameert , in de EXE (hardcoded , niet te doen) of via SCM al lijkt dat me sterk. maar dan moet je modden. Reageren
sevaboy Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Dit is ingeprogrameert , in de EXE (hardcoded , niet te doen) of via SCM al lijkt dat me sterk. maar dan moet je modden. Ik denk dat het SCM is,stuur een PB naar Dutchy of Patrick of ze zo'n mod willen maken of vraag het in het modding gedeelte Reageren
JasonStatham Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 :$ @die motorkap: Dit is zonder mods gedaan , het is gewoon omdat 2 mensen in de motor ruimte aan te rommellen zijn in de politie garage. ik wil kofferbak en die 4 deure ook Ik weet wel hoe je die 4 deure open kan houde maar de kofferbak niet die 4 deure daar moet jee een auto stele van iemand die op stap is met zijn hele gezin als je die auto dan steelt zullen de passagiers agterin uit de auto springe waardoor de deure opeblijve Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.