-Niels- Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 (bewerkt) eej, ik heb Adobe Photoshop 7......na lang experimenteren snap ik er nog nix van ik wil een rechthoek doen voor een banner maar ik snap nie hoe je dat doet... en ik wil er dan plaatjes is doen en die dan wat bewerken mooier maken kan iemand mij uitleggen hoe ik dat kan doen alvast bdankt Bewerkt: 17 december 2004 door GtA_BaDmAn Reageren
Spike Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 ik heb het ook nog niet onder de knie het is niet makelijk klopt , maar wat ze mijn aanraaiden was zoek totrials via google! google doe wonderen! . Reageren
Marius Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 Het is allemaal heel simpel hoor, als je het eenmaal snapt, allen het is wel moeilijk om alles uit te leegen maar je kan inderdaad op gogle zoeken en ook op adobe.nl Reageren
Aegis Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 je zouw op het internet via google ofsow zoeken naar tuts. Ik zou je een hele lijst kunnen geven maar dat is verboden... :o Dus gewoon via google ff de woorden tutorials photoshop en je krijgt een shitload aan sites met tuts's waar je ze in stappen met tekst wat je precies moet doen en plaatjes erbij dat je kan zien of het erop lijkt wat jij doet.. Hiermee maak je in een paar min de mooiste creatie's :lol: Reageren
Arjen Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 Een rechthoek maken? Ga naar 'File' en druk dan op 'New'. Dan krijg je als het goed is, dit: 1. Preset Sizes: Hier kan je uitkiezen welke 'standaard' formaat je wilt. Als je een webbanner wilt maken, moet je even goed in het rijtje kijken en dan staat hij er wel tussen (468x60 web banner) 2. Width also known as Breedte, hiermee kan je de breedte van het plaatje aangeven. Voor banners is dat meestal tussen de 600 en 400. 3. Heigth, oftewel Hoogte, hiermee kan je dus de hoogte van het plaatje invoeren. Voor een banner is dat meestal tussen de 50 en de 150. 4. Mode, daarmee kan je kiezen welke kleurmode je wilt. RGB Color is aan te raden, Grayscale is voor grijze foto's en Bitmap is voor bmp-bestandjes. Er zijn nog twee, maar dat is niet nodig om te weten. 5. Contents, hiermee geef je aan wat voor achtergrond je wilt. White is gewoon een witte achtergrond. Background Color is dat je een kleurtje uit kunt kiezen. Als je een Transparent plaatje maakt, heeft hij geen achtergrond. Je moet dus zelf velden invullen met de Rectangular Marquee Tool. (komt later wel) Bijvoorbeeld voor een bepaald logo, dat zeg maar rond is en niet als een rechthoek of vierkant. Nog meer weten over Photoshop? Stuur me dan even een PM © Mr. Cortez - Copyright 2004/2005 Reageren
Robienske Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 Ik heb leren photoshoppen via shootnshop.nl en tweakzone.nl. Eenmaal het lukt is het erg leuk en simpel hoor. Je mag vooral niet opgeven Reageren
Sasuke Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Geplaatst: 20 december 2004 Ik heb leren photoshoppen via shootnshop.nl en tweakzone.nl. Eenmaal het lukt is het erg leuk en simpel hoor. Je mag vooral niet opgeven Zit nu met een smiley op m'n kop te pictunen ! Auto's tunen is altijd al een geheime droom van me geweest ! :rolleyes: Reageren
Thabit Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Geplaatst: 21 december 2004 GTA_BADMAN: ik moet iets vragen. Als het niet in jou topic mag dan moet je me maar ff PM'en! Oke, ter zake: Ik wil graag weten hoe je plaatjes in elkaar laat 'overgaan'. Dat het zo vaag in elkaar overgaat en dat je dan mooie effecten krijgt, niet dat je witte vlekken krijgt!(zie mijn sig) Reageren
Robienske Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Geplaatst: 22 december 2004 Daarvoor kan je misschien eens deze tut gebruiken. Je hebt natuurlijk wel photoshop nodig. Reageren
Thabit Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Geplaatst: 22 december 2004 (bewerkt) Dankje hier kan ik wat mee! Hier het result: Bewerkt: 22 december 2004 door Mitch Reageren
Spike Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Geplaatst: 22 december 2004 ik weet niet of het mag maar ik heb die jouwe nu ook in gebruik :ph34r: , ik vind hem mooi nou hoef ik niet alle werk te doen . Reageren
Thabit Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 Mag wel.. Op 1 voorwaarde: Niet zeggen dat jij hem hebt gemaakt! :lol: Reageren
Spike Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 Mag wel.. Op 1 voorwaarde: Niet zeggen dat jij hem hebt gemaakt! :lol: ahahah , nee dat zal ik niet zegen hoor . Reageren
-Niels- Geplaatst: 24 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2004 (bewerkt) eej, ik heb gekeken op de site maar nix gvonden hoe je een signature moet maken.... en dat wil ik juist groeten Bewerkt: 24 december 2004 door GtA_BaDmAn Reageren
Robienske Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Geplaatst: 25 december 2004 Er staat geen tut om een signature te maken. Maar je moet enkele tuts volgen om effecten en tekst enzo toe te passen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.