-Niels- Geplaatst: 25 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2004 eeh, oh zo oke naja ik zal verder zoeken thnx voor de info Reageren
-Niels- Geplaatst: 28 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2004 (bewerkt) eej, ik heb vet veel dingen gedaan op shootnshop.nl maar ik begrijp er egt helemaal NIX van en ik heb al tuts opgezocht op google.. maar ik snap et gwoon nie :o kan iemand me alle dingen uitleggen.. hoe je afbeeldingen zo verkleind dat ze wel scherp blijven en nie heel plat worden.. hoe je de mooiste effecten kan krijgen om een opvallende sig te krijgen.. alvast hartstikke bedankt want ik snap er egt helemaal nix van.. P.S. srry voor de dubbelpost want als je hem bewerkt dan rekent hij hem nie als een nieuwe post en graag in de normale taal want ik heb de nederlandse versie en nie de engelse en alles duidelijk uitleggen graag :rolleyes: .. hartstikke bdankt Bewerkt: 28 december 2004 door GtA_BaDmAn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.