glenndemen Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Hoi mensen ik zit met een probleem, Als ik sa-mp opstart en ik doe /register <wachtwoord> en daarna login <wachtwoord> en ik wil een personage kiezen dan blijft SA-MP hangen. En het gewone single-player spel doet die wel gewoon goed. KAN IEMAND MIJ HELPEN!!???? alvast bedankt groetjes Glenn Reageren
Argon Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Hoi mensen ik zit met een probleem,Als ik sa-mp opstart en ik doe /register <wachtwoord> en daarna login <wachtwoord> en ik wil een personage kiezen dan blijft SA-MP hangen. En het gewone single-player spel doet die wel gewoon goed. KAN IEMAND MIJ HELPEN!!???? alvast bedankt groetjes Glenn Gebeurt dit bij alle game modes of niet? Als het alleen bij deze game mode gebeurt contacteer dan de eigenaar van de server en meldt hem de fout. Als het bij alles servers/modes gebeurt dan zou het misschien kunnen dat je mods hebt want als je mods hebt werkt SA-MP soms niet. Misschien kan je ook eens je SA-MP verwijderen en opnieuw installeren dat kan ook wel helpen. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 (bewerkt) Heb je cheats of mods gebruikt? EDIT:^Argon was me weer voor Bewerkt: 10 juli 2007 door gekkieJ01 Reageren
glenndemen Geplaatst: 10 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Heb je cheats of mods gebruikt?EDIT:^Argon was me weer voor neej ik heb geen cheats gebruikt want ik heb het spel net pas gekocht een uurtje geleden ofzo, maar wat zijn mods? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 maar wat zijn mods? Mods zijn eigenlijk aanpassingen in het spel. Enkele voorbeelden hiervan zijn voertuigen, skins en ga zo maar door. Deze zijn te downloaden op verschillende sites. Als jij bijvoorbeeld een voertuig hebt dat je niet meer mooi vindt, dan kun je er een nieuwe voor downloaden. Meestal zijn mods gemaakt door fanatieke fans. Even over je probleem; welke versie heb je? Deze zie je in het hoofmenu staan. staat er niets of 'V1.01', dan heb je V1. Staat er 'V2', dan heb je V2. Misschien is het tevens handig even te vermelden welke Windows je hebt: XP of Vista? Reageren
glenndemen Geplaatst: 10 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 maar wat zijn mods? Mods zijn eigenlijk aanpassingen in het spel. Enkele voorbeelden hiervan zijn voertuigen, skins en ga zo maar door. Deze zijn te downloaden op verschillende sites. Als jij bijvoorbeeld een voertuig hebt dat je niet meer mooi vindt, dan kun je er een nieuwe voor downloaden. Meestal zijn mods gemaakt door fanatieke fans. Even over je probleem; welke versie heb je? Deze zie je in het hoofmenu staan. staat er niets of 'V1.01', dan heb je V1. Staat er 'V2', dan heb je V2. Misschien is het tevens handig even te vermelden welke Windows je hebt: XP of Vista? ik heb windows xp maar hij doe alles wel alleen als ik een poppetje heb gekozen en ik druk op SHIFT en ik ga lopen dan hangt het hele spel vast. Reageren
glenndemen Geplaatst: 10 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 laat maar zitten hij doet het al !! bedankt voor alle hulp!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.