S()nny Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 hier een sig van Breakdown: origineel:klik graag rates & comments gr S()nny Reageren
QuaZ Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Ben ik scheel of staat je naam er niet in =P Nou ja, boeiend Deze sig vind ik vrij mooi. Render goed geplaatst, maar soms te lichte effecten Je zet (bijna) altijd het logo van hetgene dat je hebt gemaakt erin Probeer in plaats van dat eens een shape (Custom Shape Tool), dan doe je daar wat blending options mee en kun je hem evt. op overlay zetten De border is goed, maar de achtergrond is een beetje eentonig Punt: 8,7/10 Reageren
M-Ree Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Kies eens een groter formaat, dat belooft meer resultaat. (Rijmt dat of heb ik teveel op?) Een 7,8 krijg je van mij. Mooi, maar te simpel.. Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 de achtergrond is leuk gedaan maar je hebt er een soort witte gausian blur layer overheen gedaan wat de felheid van de kleuren niet ten goede komt en daardoor wat saai word(of ligt het aan mij dat ik van felle kleuren hou? ) de render is goed er in gezet, de tekst iseen beetje weggevallen in die witte laag daardoor zie je hem niet goed, verder mag je de border(dat zwarte lijntje is ok) wel iets leuker maken want die inner glow snoept een stukje weg van je signature(soms is het goed maar heelaas snoept ie teveel wel samen met die witte laag) rate: 7 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.