S-te-Fan Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Hallo allemaal, Laatst had ik mijn computer overgezet naar een nieuwe kast, zonder Front Panel, mijn oude kast had die wel. toen ik Windows Xp opstarten bleek dat het geluid het niet deed, later bleek, dat de computer dacht dat de stekker van mijn speakers in de front panel zaten, terwijl ze er achter in zitten. Nou mijn vraag, hoe fix ik dit? Hoe zorg ik ervoor dat mijn computer niet meer "denkt" dat zij een front panel heeft. Alvast bedankt. Reageren
ifc3 Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Hallo allemaal,Laatst had ik mijn computer overgezet naar een nieuwe kast, zonder Front Panel, mijn oude kast had die wel. toen ik Windows Xp opstarten bleek dat het geluid het niet deed, later bleek, dat de computer dacht dat de stekker van mijn speakers in de front panel zaten, terwijl ze er achter in zitten. Nou mijn vraag, hoe fix ik dit? Hoe zorg ik ervoor dat mijn computer niet meer "denkt" dat zij een front panel heeft. Alvast bedankt. Het frontpanel uitzetten in de bios. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 10 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 (bewerkt) Hoe doe ik dit? Edit: Ik heb in de bios gekeken, maar ik kan nergens iets vinden wat met een front panel te maken kan hebben. Bewerkt: 10 juli 2007 door stefaneke Reageren
ifc3 Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Werkt niet. AC 97 audio of HD audio? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.